Så er Agnes kommet hjem
Fra : nitsen

Dato : 19-07-02 14:58

Hej alle

Så er vi kommet hjem med den lille prinsesse.

Jeg vil ikke påstå hun nød køreturen, men hun tog det med ophøjet ro. Hun
har nu fået sin sutteklud i transportkassen og ligger der og gemmer sig for
de grimme katnappere og de der stoooooore katte der bare kommer og snuser en
dame lige i ansigtet *hrmpff*

Hun har pebet lidt men ikke ret meget - nærmest sådan nogle små pip - ja
verden er ond mod Agnes i dag §. Nu får hun fred og ro - lidt mad i
skålen og så kommer hun nok når nysgerrigheden driver hende til at se sig
lidt om - det er godt nok ikke nemt at lade være at kigge til hende hele
tiden - hun er bare sååååå dejlig §

Mvh

Anita og Frode der ikke forstår en fis af det hele og Agnes der synz Frode
er stoooor og farlig

Fra : Broxgaard

Dato : 19-07-02 15:15

Tillykke med hende...

så kommer vel der snart nogle billeder af hende?

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-07-02 15:35

Tillykke med lille Agnes.
Hilsen Vibeke

Fra : Kate

Dato : 19-07-02 16:31

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in news:ah95f5$gdq$1@sunsite.dk:

> Hej alle
>
> Så er vi kommet hjem med den lille prinsesse.

Uh, hvor jeg glæder mig til fortsættelsen og billederne

Kate

Fra : nitsen

Dato : 19-07-02 16:59

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev

> Uh, hvor jeg glæder mig til fortsættelsen og billederne

Agnes er stadig noget betuttet over flytningen og synz at transportkassen er
bedst lige nu § - jeg har lagt lidt billeder op i albummet på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk - kig under Anita Mariager og mappen Agnes
§

Mvh

Anita og Agnes der gemmer sig for de ækle katnappere og Frode er bare
snorker

Fra : Eva

Dato : 19-07-02 17:09

Hejsa
Hvor er hun bare nuttet.(Frode naturligvis også
Tillykke med hende.
Hilsen Eva

nitsen <nitsen@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah95f5$gdq$1@sunsite.dk...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 19-07-02 21:27

Hej Anita!

Jamen et stort tillykke med den lille prinsesse - hun hun bliver glad

for sin nye storebror :0)

Hilsen Trine & co.