Hjælp en desperat! Kan ikke Hoste med Zyxe~
Fra : Hasse

Dato : 19-07-02 12:31

Og jeg har selvfølgelig sat CC på sagen, men de er endnu på bar bund.

Sagen er, at jeg ikke kan lave en offentlig server (i NeverWinter Night).
Andre kan ikke se mig, og GameSpy skriver at jeg sidder bag en firewall, og
derfor skal
route nogle specifikke porte. Jeg router selvfølgelig bare alle porte, som
en midlertidig
løsning, tænker jeg, men jeg får stadig samme besked. Jeg starter WinMX op,
da den
osse vil have nogle porte at lege med - samme svar, jeg kan ikke lave en
primary connection.
.... og jeg har routet hele lortet til min egen pc... CC kan ikke give mig et
fornuftigt svar (endnu).
Kan nogen her?

Mvh. Henrik Nirlsen

Fra : Rune Manscher

Dato : 19-07-02 16:31

"Hasse" <prozac@machinery.dk> wrote in message
> ... og jeg har routet hele lortet til min egen pc... CC kan ikke give mig
et
> fornuftigt svar (endnu).
> Kan nogen her?

Prøv at spørge i cybercity.xdsl, der plejer at være en masse kloge hoveder
der er parate til at hjælpe. Eller måske i dk.spil.computer - der er i hvert
fald en del NWN-spillere at finde.

*Rune

Fra : Hasse

Dato : 20-07-02 13:08

> Prøv at spørge i cybercity.xdsl, der plejer at være en masse kloge hoveder
> der er parate til at hjælpe. Eller måske i dk.spil.computer - der er i
> [...]

Tak skal du have :)

Jeg har i mellemtiden fået bekræftet af CC, at er er problemer med 642'eren
og UDP forwarding.

Mvh. Henrik