N3210 gået i baglås
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-02-01 20:39

En af mine venner har forsøgt at unlocke en Nokia 3210 med SW 5.31 og nu har
den låst telefonen. Nu virker hans eget simkort ikke mere. Er der nogen der
kan hjælpe ham??

mvh.

Rasmus

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-02-01 23:07

Det skal lige siges at den har været på værksted og de kan ikke opdatere
firmwaren.

Hvis Debitel skal unlocke den vil de have at man sender den ind til dem. Er
det ikke for dårligt?

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-02-01 23:10

Har hørt nogen om at man kan unlocke den ved at lege med eprom'en. Er der
nogen der kender noget til det?

Man skulle også kunne lave noget med nogle ben på printpladen.

Fra : bebjo

Dato : 15-02-01 09:01

> [...]
har
> den låst telefonen. Nu virker hans eget simkort ikke mere. Er der nogen

http://www.nokiauk.f2s.com/531.html

--bebjo