Campingplads
Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 19-07-02 10:55

Vi var en tur i Tjekkiet. landet er pragtfuld, men ingen roser uden tjørne.

Vi lå på en campingplads i Prag, den er absolut ikke anbefalelsesværdig,
idet pris og kvalitet absolut ikke passer sammen. Pladsen hedder SOKOL.

Pladsen havde parceller hvor det lige kunne stå en campingvogn, og med
meeeeegen god vilje et fortelt, teltliggerne ved siden af os havde deres
pøksnore over i vores parcel, og det var ikke en meter til den næste
campingvogn.

Toiletterne var pæne og rene, og det var buserummene også, men hvad hjælper
et rent bruserum når man ikke får vand ud af bruseren, og da jeg klagede fik
jeg svaret "kaput", men to ud af tre dage var det ikke muligt at bruse.

Men regningen for tre overnatninger var 600 kr. for to personer. det mener
jeg er i overkanten, og jeg fik oplyst at den var femstjernet, jeg ville
give den to stjerner.

Hvorimod var vi meget tilfreds i Verveka Bityska, lidt nord for Brno, den
var gammeldags, men toiltter og baderum var rene, og den kostede mindre for
fem dage end Sokol kostede for tre dage, med strøm og alt, og det var masser
af plads på området, den var både indhegnet og havde nattevagt, denne
campingplads er absolut anbefalelsesværdig, ejeren kom ud og hilste og sagde
kør hen og find en plads så ordner vi papirer bagefter, og hendes
vekselkurser var absolut bedre end andre steder.
Samtidig fik vi udleveret et visitkort der gav ret til en gratis apperatif
på den lokale kro, den havde mad til meget rimelige priser, og vi blev mætte
af den også, så stedet er absolut anbefalelsesværdig, pladsen hedder HANA
camping.

Fra : hjh

Dato : 19-07-02 12:16

Hej
Er der tale om Camping Sokol Dolni Pocernice?
Du må meget gerne gå på min side www.hansj.dk hvor man kan taste sine
oplevelser (eller mangel på samme) ind i en base som andre så kan læse.
I øjeblikket kan man læse om, eller med henvisning til andre - ialt 86
campingpladser. Hvis du ikke selv "gider" kan du måske maile noget tekst
til mig, så sætter jeg det in - det er da i høj grad relevante
oplysninger du har.
Databasen indeholder næsten 2600 pladser
Og hallo - alle andre må også meget gerne skrive til basen!
vh
Hans Jørgen

--
mvh. Hans Jørgen
E-mail.: mailto:hjh@hansj.dk

Fra : Aina Nilsen

Dato : 30-07-02 11:06

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i melding
> [...]
mætte
> af den også, så stedet er absolut anbefalelsesværdig, pladsen hedder HANA

Hallo fra Norge!

Vi var også i Prag i sommer, men valgte TRIO campingplassen litt nord for
byen og var godt fornøyde med den. Vi telter vanligvis, men var heldige å
få leid en minihytte til rundt NOK 110,- pr natt da været var "ujevnt".
Det så ut som om campingvognene hadde bra med plass, men jeg så ikke
spesielt etter dette. Rene, fungerende toiletter og dusjrom, hyggelige
priser på både mat og øl på plassens kro og vennlig og hjelpsom betjening.
Kobinasjon av lokal buss og trikk tok oss inn til sentrum på under 30 min.

vennlig hilsen
Aina

Fra : Glavind

Dato : 01-08-02 17:45

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mætte
> af den også, så stedet er absolut anbefalelsesværdig, pladsen hedder HANA

Hejsa.
Vi var på Camping Oase Praha http://www.campoase.cz/.
Denne plads kan kun anbefales. Toiletbygningen er fra i år og er
supermoderne, automatisk skylning efter toiletbesøg .
Parcellerne er store ca. 100m2 og velholdte. Rimelige priser.
M.v.h.
Glavind