Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et FAQ om valg/køb af digitalt kamera
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-02-01 20:30

Et FAQ om valg/køb af digitalt kamera

Spørgsmål omkring valg/køb af digitalt kamera, er efterhånden ved at
være en "never ending storry", jeg synes ihvertfald, at det er ved at
være lidt træls med nye brugere, der med fjorten dages mellemrum dumper
ind og gentager de samme spørgsmål.

Derfor har jeg tænkt på, at det ville være en go' idé, at vi i fælleskab
skrev et FAQ om emnet, som vi så kan henvise til.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-02-01 21:26

On Wed, 14 Feb 2001 20:30:20 +0100, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Derfor har jeg tænkt på, at det ville være en go' idé, at vi i fælleskab
>skrev et FAQ om emnet, som vi så kan henvise til.

Problemet er jo, at der langt fra er enighed om, hvilke features man
skal tillægge mest værdi...

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Niels Svendsen

Dato : 15-02-01 03:32

Jahh, og der kommer nye kameraer hele tiden, så faq skal hele tiden opdateres. F.resten er der et rewiew hos Steve.
http://www.steves-digicams.com/pma2001_feb13.html#dima2001
Prøv at se der.

--
Niels W. Svendsen