Bygning af akvarie med glasvæv
Fra : T. Schreiber - blabl~

Dato : 19-07-02 10:27

Hej,

Har nogen her i gruppen erfaring med at bygge akvarier i træ, og så bruge
glasvæv(eller hvad det nu hedder) til bund og siderne? Havde planer om at
bygget et ca. 600L hjørneakvarie i træ. Jeg har ledt og ledt på
nettet(google), men der er ikke mange sider om emnet.

Nogen der kan hjælpe mig?

--

-
På forhånd tak

Fra : J@N

Dato : 19-07-02 14:17

"T. Schreiber - blabla@stall.dk" <NOSPAM_blabla@stall.dk> skrev i en
meddelelse news:ah8m17$n7h$1@sunsite.dk...
> [...]
> bygget et ca. 600L hjørneakvarie i træ. Jeg har ledt og ledt på
> nettet(google), men der er ikke mange sider om emnet.

Personlig har jeg ingen erfaring med hjemmebyg af glasfiberarmeret akvarier
i træ, men du kan få hjælp i Politikens akvariebog. Der står ca. 1½ side
omhandlende emnet, og det er værdifuldt som en god starthjælp.
Et hjørneakvarie kræver en del større håndværksmæssig kunnen, jeg ville nok
starte med et rektangulært i mindre størrelse, til at øve sig på.

Jan

Fra : T. Schreiber - blabl~

Dato : 19-07-02 18:16

Det vil jeg prøve. Tak for hjælpen.

--

-
Regards,

Fra : Carsten Gall

Dato : 19-07-02 17:36

T. Schreiber - blabla@stall.dk <NOSPAM_blabla@stall.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah8m17$n7h$1@sunsite.dk...
> [...]
> bygget et ca. 600L hjørneakvarie i træ. Jeg har ledt og ledt på
> nettet(google), men der er ikke mange sider om emnet.

Jeg har haft lavet nogle på 1200 L, så vis du præsicer, hvad det er du
skal have
svar på, vil det hjælpe meget , da det er ret omfattende at beskrive hele
processen.

Carsten