Problemer med 17 tommer Applevision skærm ~
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 19-07-02 09:54

Hej med jer

Jeg skrev tidligere på ugen om min 17 tommer Applevision skærm, som var
begyndt at få et rødligt skær. Jeg har netop åbnet computeren og tjekket
om tingene sidder som de skal, flyttet rundt på PCI-kortene så de ikke
står op og ned af hinanden samt renset kobberpolerne med rensebenzin og
støvsuget computeren.

Efter at have tændt computeren igen, er der ikke noget rødligt skær, men
jeg har en mistanke om at det sker når den falder i søvn på et
tidspunkt. Den har nemlig i løbet af ugen udvist en besynderlig adfærd,
når jeg har forladt den en times tid - den snorksov, når jeg kom tilbage
og først efter et par genoplivningsforsøg ved hjælp af at tænde og
slukke for skærmen, vågnede den modvilligt op og præsenterede et tvært
solskoldet ansigt (overdrivelse fremmer forståelsen!). Ja, nu lyder det
som om det er en person jeg omtaler, men man får jo som bekendt et ret
personligt forhold til sin Mac Jeg vender lige tilbage senere på
dagen, hvis den gentager nummeret. Måske er jeg bare så uheldig at både
min 21 tommer skærm, omtalt i et andet indlæg, og min 17 tommer skærm
har valgt at gå hinsides på samme tidspunkt

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/