3315>>> 2 nye spil
Fra : Jimmi

Dato : 19-07-02 08:38

Mobilunlock skrive de kan opdatere til 3315 fra 3310, så skriver de at der
vil komme 2 x-tra spil.... passer det?
mvh.
Jimmi Højkilde

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-07-02 13:19

Jimmi skrev:

>Mobilunlock skrive de kan opdatere til 3315 fra 3310,

Omvendt, ikke?

>så skriver de at der vil komme 2 x-tra spil.... passer det?

Nej. 2 ekstra spil er muligt i Nokia 3210 (version 5.31 og nyere).

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-07-02 19:31

> Omvendt, ikke?

Nej Lasse - som han skriver det - du har bare været for tidligt oppe

TIL 3315 FRA 3310 - det er altså rigtigt nok, ligegyldigt hvad du siger.

Normalt ville man nok skrive det i den anden rækkefølge men når bare
hhv. til og fra står rigtigt, så holder den

--
Michael
http://www.lottoklubben.tk

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 21-07-02 13:25

"Michael Kjærsgård" <webmaster@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Normalt ville man nok skrive det i den anden rækkefølge men når bare
> hhv. til og fra står rigtigt, så holder den

Er det noget man selv kan klare? Jeg har datakabel til min 3310. Jeg kører
med software version V 04.02 05-10-00 NHM-15

Søren