MS Windows
briani 27239
Problemer med xp og mus
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 19-07-02 08:01

Jeg har nu kørt xp i flere måneder uden problemer men nu er der begyndt at
komme nogle mærkelige problemer. Min mus er ufattelig langsom. Jeg skal
nogen gange trykke 3 gange på noget for at få den til at registrer hvad den
skal lave. Den virker generelt meget sløv. Man skal sidde og rykke rundt med
den for sat få den til at bevæge sig. Lige pludselig begynder den at markere
noget af teksten istedetfor. Jeg har kørt virusscan på den og fandt intet.

Jeg har installeret driveren igen og der sætter helt nye batterier i men
intet hjælper. Nogen der har et godt råd modtages de gerne.

Musen er en Logitech Cordless
Maskinen Thunderbird 1.333 med 256 MB Ram der kører xp

I dybest nød

Dennis

--
Fjern: slet dette ved svar

Fra : Edmund

Dato : 19-07-02 08:28

(7000) Dennis wrote:

> Jeg har installeret driveren igen og der sætter helt nye batterier i
> men intet hjælper. Nogen der har et godt råd modtages de gerne.

Der er vel ikke nogen der har rodet i controlpanel / mus

Fra : SonofonoS

Dato : 19-07-02 08:52

> Jeg har installeret driveren igen og der sætter helt nye batterier i men
> intet hjælper. Nogen der har et godt råd modtages de gerne.

Prøv at skifte kanal ved at trykke lidt på de to knapper på henholdsvis mus
og receiver. Det kan være det hjælper. Har du tjekket om der sidder en masse
snavs inden i musen ved kuglen. Det forklarer dog ikke de forsinkede
musetryk.

SonofonoS

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 19-07-02 10:12

"(7000) Dennis" <cfs11807slet dette@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ah8dcn$1gf9$1@news.cybercity.dk

Det kunne være at du skulle skifte batterier..

Det var nemmerlig det jeg havde glemt sidst
da jeg havde det helt samme prob..

Henrik...

Fra : Martin K

Dato : 19-07-02 10:15

Henrik Sørensen wrote:

> Det kunne være at du skulle skifte batterier..
>
> Det var nemmerlig det jeg havde glemt sidst
> da jeg havde det helt samme prob..

Læs lige ovenstående. Det er vidst prøvet

--
Martin K

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 19-07-02 13:44

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Læs lige ovenstående. Det er vidst prøvet

Ahh.. Måske skulle jeg lige åbne kuglerne..