The ratbusters
Fra : nitsen

Dato : 19-07-02 07:46

Davser med jer

*tihi* - Frode og Fido har virkelig gjort sig umage med at give os en gave i
nat. Da manden i huset skulle sætte sig på sin vante plads i sofaen med
morgenkaffen lykkedes det ham at træde i et rottelig *adder*

Nu er herren i huset ikke meget for sådan noget kryb, så han drønede
naturligvis i badeværelset for at vaske fødder med alle tegn på væmmelse
hvorefter han under megen hoooosten og haaaaarken fik fjernet det afsjælede
legeme fra gulvtæppet - og nej - jeg grinede overhovedet ikke af ham
*fnis* - ok ok jeg havde heller ikke elsket at træde i kræet, men efter mere
end 20 år med katte er jeg nok mere hærdet en herren i huset. Jeg er dog
glad for at jeg ikke ved om dyret var levende da de kære vandaler slæbte den
ind ad vinduet på 1. sal - rotter kommer jeg aldrig til at få lyst til at
byde en kop Gevalia *ggg*

Mvh

Anita og Frode og Fido der synz de er nogle faens ka'le

Fra : Kate

Dato : 19-07-02 16:25

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in news:ah8c46$i9c$1@sunsite.dk:

> [...]
> en gave i nat. Da manden i huset skulle sætte sig på sin vante
> plads i sofaen med morgenkaffen lykkedes det ham at træde i et

Adrrrr. Jeg forstår så udmærket herren i huset, føj for en oplevelse.
Dælme godt man har _indekatte_

Kate