MS Windows
briani 27239
Java Virtual Machine?
Fra : SonofonoS

Dato : 19-07-02 07:42

Hej NG

Jeg har lidt problemer med Java Virtual Machine (JVM). Jeg kan ikke
installere det! Når en webside popper om med at siden kun kan vises korrekt
med JVM installeret. Jeg trykke så installer, men kommer så hen på en
Microsoft-side hvor der står at JVM ikke længere kan hentes. Hvad er det så
lige man gør? Har ikke kunne finde JVM i Microsofts andre
download-sektioner.
JVM har ellers virket før, men efter en reinstallation af xp igår kunne jeg
ikke længere installere komponentet. Nogen der kan hjælpe?

SonofonoS

Fra : Jensen

Dato : 19-07-02 08:14

Prøv at køre Windows update !!
Det virkede for mig
/?

Fra : Edmund

Dato : 19-07-02 08:22

SonofonoS wrote:

> JVM har ellers virket før, men efter en reinstallation af xp igår
> kunne jeg ikke længere installere komponentet. Nogen der kan hjælpe?

Der er delte meninger o´m man skal bruge JVM eller den originale fra
sun.
Læs inlæg fra 13-7 Java til XP der er vejledning til at hente begge
dele.

Edmund

Fra : SonofonoS

Dato : 19-07-02 08:46

> Læs inlæg fra 13-7 Java til XP der er vejledning til at hente begge dele.
>
> Edmund

Tak for tippet.

SonofonoS

Fra : Ingolf

Dato : 19-07-02 15:20

> [...]

jeg
> ikke længere installere komponentet. Nogen der kan hjælpe?

Download fra SUN:
http://java.sun.com/products/jdk/1.2/