Sankt Bernhard/Tysk jagtterrier blanding
Fra : Camilla Rømer

Dato : 19-07-02 05:49

Hejsa!

Jeg er den lykkelige ejer af en Sankt Bernhard/Tysk jagterrier blanding
ved navn Indy. Jeg købte ham som 5 mdr's hvalp og har aldrig set hans
forældre. Han er født 20.04.00
Jeg efterlyser kuldsøskende, idet jeg har mine tvivl om rigtigheden af
det fædrende ophav (skt. Bernhard).
Han er helt sort, meget 'atletisk', tydeligt jagthundepræg, 65 cm
skulderhøjde og ca 35-40 kg.
Kender nogen her noget til hunde fra det kuld, eller evt. blandinger af
de 2 racer, ville jeg blive glad for en henvendelse.

Med venlig hilsen,
Camilla Rømer
mailto: crj@aub.dk

billeder af ham (dårlig kvalitet) kan ses her:
http://brugere.aub.dk/~crj/images/Indy1.jpg
http://brugere.aub.dk/~crj/images/Indy2.jpg

Fra : Sander

Dato : 19-07-02 07:02

"Camilla Rømer" <crj@aub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forældre. Han er født 20.04.00
> Jeg efterlyser kuldsøskende, idet jeg har mine tvivl om rigtigheden af

Jeg vil næsten med 100 %, sikkerhed fastslå, at du har ret. Der er ikke Skt.
Berrnhard i Indy. Jeg vil jeg gætte, mere på Labrador. Var inde, at kigge på
en hjemmeside, med Tysk Jagtterrier ( anede ikke, hvordan den så ud ). Med
Indy`s ører, ser den godt ud til, at kunne være, en af forældrene. Så din
hund, er sansyndligvis, en blandning af Tysk Jagtterrier / Labrador.

Jeg håber, at du får held til, at finde andre fra kuldet, så du kan finde ud
af det. Det bliver dog nok, en svær opgave.....

Han ser nu sød ud, uanset race. : )

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-07-02 09:55

Hej
Ja, sjovt nok var det også min første tanke: labrador/tysk jagtterrier.
Skt. Bernhard tror jeg ikke på, han er alt for elegant. Er moderen en tysk
jagtterrier?
Hilsen Vibeke (og de 2 labbere)