MS Windows
briani 27239
Media Player 8, dobbel videohøjde i "Defau~
Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-02 23:59

Jeg har fået et underligt problem i Media Player 8 under Windows XP
professional. Når jeg benytter det skin der kaldes "(Default Media
Player)" bliver videorammen (altså den del af programmet hvor
billederne ruller) næsten dobbelt så høj - ok, så næsten da.
Videobilledet følger ikke med og placerers i toppen af denne
videoramme. Det er ret irriterende fordi billedet selvfølgelig bliver
en hel del mindre da sideforholdene (højde-bredde) jo skal bevares.
Problemet er ikke til at få bugt med synes jeg. Det er også synligt
under "Skin Chooser". Jeg har taget to screenshots:

<http://home19.inet.tele.dk/stokholm/mp_fejl_1.gif>
<http://home19.inet.tele.dk/stokholm/mp_fejl_2.gif>

Det skal måske også nævnes at "(Default Media Player)" er det eneste
skin som ikke bruger en .wmz-fil (skin-fil) fra mappen: C:\Program
Files\Windows Media Player\Skins

Jeg har installeret DivX 5 codec'et men det har næppe noget med sagen
at gøre da forvridningen ikke skelner mellem medietyper.

Jeg kan ikke bruge System Restore, da den er slået fra. Jeg kan/vil
ikke bruge en anden medie afspiller. Jeg vil helst bruge dette skin,
da alle de andre efter min mening er "bloated" og ustyrligt grimme.

--
Lars Stokholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-02 00:19

Fri, 19 Jul 2002 00:58:49 +0200, skrev Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk>:

> Jeg har taget to screenshots:
>
><http://home19.inet.tele.dk/stokholm/mp_fejl_1.gif>

Har du prøvet at klikke på den, der ligner en taleboble, den
første til højre efter den grå linje?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-07-02 00:30

In news:dk.edb.system.ms-windows Knud Gert Ellentoft wrote:

>Har du prøvet at klikke på den, der ligner en taleboble, den
>første til højre efter den grå linje?

DOH! Nej, det havde jeg ikke... Tusind tak Knud. Hvordan er jeg
nogensinde kommet til at trykke på den i første omgang?

--
Lars Stokholm