Så kom tigermissen online!
Fra : KatjaStrofen

Dato : 18-07-02 23:06

Synes lige i skal have lov til at se vidunderet folde sig ud!

http://www.katjastrofen.dk/tigermis/

Det er jo ikke hverdag man kommer på nettet og kan charme de små smidige
tigermisdamer :þ

KatjaStrofen!
Den stolte ejer

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-07-02 23:33

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.katjastrofen.dk/tigermis/
>
> Det er jo ikke hverdag man kommer på nettet og kan charme de små smidige

Selvom det jo ikke lige er den slags katte jeg selv ville købe, så ser den
godt nok sød - og BLØD - ud

Hilsen
Lisbeth
(der skal hente en spidsnæset, "halvskaldet" siameser i morgen )

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 19-07-02 08:30

On Fri, 19 Jul 2002 00:33:22 +0200, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

>"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

>Selvom det jo ikke lige er den slags katte jeg selv ville købe, så ser den
>godt nok sød - og BLØD - ud

   Han er jo ikke så flad (synes jeg) som nogen persere jeg
ellers har set. Han er faktisk ret sød at se på =) Selv om jeg ikke
ville gide pelsen alså ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 19-07-02 11:25

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kuffju4rp1ptmnljqo38oidj0cqld7vp1k@4ax.com...
> [...]
>

> Han er jo ikke så flad (synes jeg) som nogen persere jeg
> ellers har set. Han er faktisk ret sød at se på =) Selv om jeg ikke

Han er faktisk også en langnæset perser! :) - derfor er han netop ikke så
flad at se på :) - så det var korrekt observeret

Og kan godt forstå du ikke ville gide pelsen!
Jeg er SÅ træt af at have pels over det hele.. - sofaerne er konstant sat
til med hår ligefor tiden!

Det bedste af det hele er.. at i morgen ankommer en smidig tigermisdame :) -
så.. så bliver der dobbelt så meget pels der flyver rundt i lokalet *G*

Katja

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 19-07-02 17:50

On Fri, 19 Jul 2002 12:24:55 +0200, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>Han er faktisk også en langnæset perser! :) - derfor er han netop ikke så
>flad at se på :) - så det var korrekt observeret

   Doh, det forklarer jo en ting eller to ;)

>Og kan godt forstå du ikke ville gide pelsen!
>Jeg er SÅ træt af at have pels over det hele.. - sofaerne er konstant sat
>til med hår ligefor tiden!

   Selv om vores er sådan to korthårsprutter så har jeg
fornemmelsen af at de kan det her trick med at gå forbi og så
pludselig bare smide det halve af pelsen! Og så formerer pels sig -
det er jeg helt overbevist om! ;)

>Det bedste af det hele er.. at i morgen ankommer en smidig tigermisdame :) -
>så.. så bliver der dobbelt så meget pels der flyver rundt i lokalet *G*

   Det har du jo selv bedt om du ;)

Fra : Line Wolff

Dato : 19-07-02 07:45

Nuuu, hvor er han sød!! Og rigtig gode billeder - gad vide hvordan det kunne
lade sig gøre at få ham til at sidde pænt så længe

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : nitsen

Dato : 19-07-02 07:59

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev

> Synes lige i skal have lov til at se vidunderet folde sig ud!
>
> http://www.katjastrofen.dk/tigermis/

Sikke en dejlig bamse - jeg er ret vild med billedet hvor han ligger og
kigger over sin hale §

> Det er jo ikke hverdag man kommer på nettet og kan charme de små smidige
> tigermisdamer :þ

Ja - han skulle jo nok kunne gøre dem bløde i knæene de små missedamer - men
Agnes er altså for ung endnu *gg*

Mvh

Anita og Frode der ikke lige forstår hvorfor transportkassen er ved at blive
gjort klar.

Fra : Denise

Dato : 19-07-02 08:11

Hej Katja
Jeg synes nu ikke den ligner en stor farlig mis, snarere en rigtig dejlig
nuser-kat. Og sikke nogle flotte runde øjne.
Flotte billeder af en meget smuk kat.
NB. Jeg synes ikke jeg kan finde jer på vores hjemmeside ?
Hilsen Denise

Fra : KatjaStrofen

Dato : 19-07-02 11:27

Denise <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d37bbca$0$12692$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> nuser-kat. Og sikke nogle flotte runde øjne.
> Flotte billeder af en meget smuk kat.
> NB. Jeg synes ikke jeg kan finde jer på vores hjemmeside ?

Ja ja.. jeg er ved at tage mig sammen *GG*

> Hilsen Denise

Katja

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-07-02 08:54

Giv Tigermissen en stor krammer og fortæl ham at
selv om jeg ikke er en pigemis så synes jeg at han er
dejlig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pia J

Dato : 19-07-02 09:04

Sikken en skøn basse, jeg vidste ikke persere har tufser. Er du sikker på,
han ikke er skabs-Maine Coon?

:Pia

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 19-07-02 09:50

Hej
Ja, jeg synes nu mere han ligner en flot hanløve end en tiger. Dejlig er
han, og flotte billeder.
Vibeke

Fra : KatjaStrofen

Dato : 19-07-02 11:30

Pia J <ngspam@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah8h0m$587$1@sunsite.dk...
> Sikken en skøn basse, jeg vidste ikke persere har tufser. Er du sikker på,
> han ikke er skabs-Maine Coon?

Tjaeh.. nogle gange tror jeg sgu.. stamtavlen er falsk *GG* Jeg investerede
i en perser fordi jeg troede, de var dovne.. lidt ala.. ligge og glo oppe i
vindueskarmen for lige at slæbe sig ned til madskålen og tilbage igen..

Repeat derimod har krudt i røven *GG* Så kan godt være han vitterligt går og
tror han er en maine coon :þ

Nu må vi se.. når jeg får tigermisdamen hjem lørdag.. - om han så ikke
kommer på andre tanker.. - når der nu er en lille perserdame i huset! - så
kan det være han kommer i tanke om hvilken race han er *loller*

> :Pia

Katja

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-02 12:54

Hej Katja

En dejlig tigermis og rigtige gode billeder.
Jeg har selv persere som er endnu mere fladnæset end tigermis. Jeg opfatter
nu ikke pelsplejen som et problem, da en perserpels faktisk slet ikke er så
svær at holde hvis man sørger for jævnlig brug af babypudder og så et bad i
ny og næ.
Jeg hygger mig i hvert fald med at frisere misserne og deres forfængelighed
har vist egentlig heller ikke noget imod det.
At persere skulle være dovne har jeg aldrig oplevet. Jeg har mine persere
sammen med 2 stks maine coon......og perserne er faktisk helt på højde med
maine coon når det drejer sig om at lege.
Faktisk blev jeg en gang meget overrasket over hvor meget liv der egentlig
er i en perser. Jeg købte for et lille års tid siden en perserpige hos en
opdrætter som havde alle katte i et rum med store bure og løbegårde.
Perserpigen virkede så sød og doven, da jeg tog hende op. Hun puttede sig
bare ind til min skulder. Jeg var helt sikker på at nu fik jeg en rolig
pige, men da hun så kom hjem til et helt hus som hun måtte lege i, ja så kan
det nok være, at hun har fået krudt bagi

Venligst

Gonzo

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 19-07-02 17:53

On Fri, 19 Jul 2002 13:54:11 +0200, "Gonzo" <Gonzo Mail> wrote:

> [...]
>svær at holde hvis man sørger for jævnlig brug af babypudder og så et bad i

   Lige præcis! Min film knækker ved ordene "babypudder" og "bad"
- helt ærligt - jeg kan dårligt tage mig sammen til at børste de to
korthårede damer vi har nu. Når jeg gider så er de ikke til at få fat
i og når de gider så er børsten ikke inden for rækkevidde ;)

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-02 20:35

Hej Trine

Jeg ville blot understrege at det ikke behøver at være et kæmpe-arbejde at
holde en perser, altså det synes jeg jo ikke at det er.....ellers ville jeg
nok ikke have 4 af slagsen. Men omvendt....hvis man bare ved at det med at
pudre, bade og rede...ja det er ikke ens kop te....ja så er det nok ikke
persere man skal kigge efter

Det er egentligt sjovt at folk synes at persere ser sure ud......det siger
vores gæster også om vores persere.....men jeg har aldrig kunnet se det.
Måske er det fordi at jeg kender dem og ved at de stort set aldrig er sure?

Venligst

Gonzo

Fra : Majer

Dato : 19-07-02 09:48

> [...]
>
> http://www.katjastrofen.dk/tigermis/
>
> Det er jo ikke hverdag man kommer på nettet og kan charme de små smidige

Han er da skøn. Flot fave han har. Og rigtig gode billeder!!

VH
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-07-02 10:19

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse
> Synes lige i skal have lov til at se vidunderet folde sig ud!

Normalt er persere ikke lige min "ting" - smag og behag er jo heldigvis
forskellig

Men ham hér, synes jeg altså bare er nuser - jeg forstår godt, at du er
stolt af ham - han er da bare dejlig.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 19-07-02 16:16

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in

> Synes lige i skal have lov til at se vidunderet folde sig ud!
>
> http://www.katjastrofen.dk/tigermis/

Han er godt nok flot. Jeg lagde også mærke til som Trine, at han jo har
lidt næse. Det giver altså efter min mening et helt andet udtryk. han
ser ikke så sur ud som de fleste persere

Kate

Fra : Birgitte

Dato : 19-07-02 20:21

Jamen nydelig må jeg sige
Nok lidt fra de racer jeg selv har, men næse og tufser og pels har de da til
fælles *S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Trine Piltoft

Dato : 19-07-02 21:30

Sikke nogle herlige billeder - og (selvfølgelig) også et dejligt
motiv. Er sikker på han nu har charmet sig ind i mange små
pigemissers hjerter over det ganske land :0)

Hilsen Trine & co.