Kan jeg få tilladelse? :-)
Fra : Jette

Dato : 18-07-02 22:30

Hej alle

Jeg er blevet helt bidt af en gal online newsreader *S* og nu har jeg
med succes sendt to meddelelser fra hjemmesiden til dk.test (er helt
sikker på det var fordi Inger sendte mig et lykkekram midt i
frustrationen, hihi!), og nu skal jeg så se om det også virker her i
dk.fritid.dyr.kat.

Derfor vil jeg med Jeres tilladelse teste her i gruppen de næste par
dage .... hvis jeg må??
Jeg skal nok inkludere ordet "TEST" så I kan dirigere uden om disse
indlæg, og forhåbentlig behøver jeg ikke sende mere end 4-5 stykker (med
fare for at love for meget, hi!)

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 18-07-02 22:40

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal nok inkludere ordet "TEST" så I kan dirigere uden om disse
> indlæg, og forhåbentlig behøver jeg ikke sende mere end 4-5 stykker (med

IKKE TALE OM!
Selvfølgelig må du da det - det er vel i alles interesse )

Niels Peter

Fra : Jette

Dato : 19-07-02 17:24

"Niels Peter" skrev:
> IKKE TALE OM!

Hæ-hæ - den bad jeg vidst selv om ... men man er vel høflig, og da
man jo egentlig ikke må teste i andre grupper end dk.test, tænkte jeg
lige jeg ville spørge pænt om lov

Mvh. Jette

Fra : nitsen

Dato : 18-07-02 22:54

> [...]

> Jeg skal nok inkludere ordet "TEST" så I kan dirigere uden om disse
> indlæg, og forhåbentlig behøver jeg ikke sende mere end 4-5 stykker (med

Hej Jette

For min skyld ingen larm - test du bare - jeg synz det er sjovt at følge med
i alt det fine du får til at virke §

Mvh

Anita og Frode der ved gud ikk' fatter Jette gider lege med den onlinedims
når den både er gal og bider *fniz*

Fra : Eva

Dato : 19-07-02 16:18

Tilladelse givet (I hvert fald herfra)