Så sker det snart
Fra : nitsen

Dato : 18-07-02 21:24

Hejsa

Hip - hurra, så er det i morgen formiddag vi drager mod Lolland for at hente
lille prinsesse Agnes §

Jeg har lige været ude og købe lidt sådan hvad man nu mangler - ikke noget
særligt - vi har jo det meste - men bare sådan for en lille 500 krone
*fniz* - nåja - hun skulle jo ikke spise af de gamle grimme madskåle vel? -
og man byder jo ikke en prinsesse brugt legetøj vel? - og kvalitetsfoder må
der jo osse til - og og og nåja jeg hyggede mig vist lige lidt *fniz*

Nu er jeg spændt på hvad sofapuden siger til prinsessen - I skal nok blive
holdt underrettet om forløbet og helt sikkert bombet med billeder - mors
digicam er ladt og klar til skud §

Mvh

Anita og Frode der altså ikk' ka' se hvad der er i vejen med hans gamle
madskåle ud over de nogen gange er tomme

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 18-07-02 21:55

Hej Anita!
Håber vi mødes i morgen hos Marianne! Jeg henter også Ada i morgen formiddag,
stakkels Marianne skal jo ikke trækkes med sådan en frygtelig killing et sekund
længere end nødvendigt! *grin*

Nej, men vi kan jo slet ikke vente, og har været ved at forberede den store
"indslusning". Lille Ada skal jo lære hele familien at kende hen ad vejen. Både
min kæreste og jeg, den gamle hankat, Fie-pigen, de to madammer og de frække
ungkatte fra sidste år. Derudover Sankt Bernharden Nansen og vores Basset Hound
Arthur... så Ada har nogle spændende dage foran sig, håber hun får sovet godt i
nat, så hun er klar til det hele!

Hilsen Dorthe....

nitsen skriver:

Fra : nitsen

Dato : 18-07-02 22:32

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev
> [...]
formiddag,
> stakkels Marianne skal jo ikke trækkes med sådan en frygtelig killing et

Jamen jeg håber da vi ramler sammen så - det ku' da være hygsomt at hilse på
dig § - nej - du bliver altså nødt til at befri Marianne for den lille
sørøver *tihi*

> [...]
Hound
> Arthur... så Ada har nogle spændende dage foran sig, håber hun får sovet

Uha - ja der venter Ada nogle spændende dage - meeeen jeg tror nu den lille
dame vil tage det i stiv pote - hun stikker jo ikk' op for bollemælk - her
skal Agnes kun lære Frode at kende og nåja - selvfølgelig også Fido den
lille skrubbert af en besøgskat. Vi har overvejet hvordan vi skal hjælpe
Agnes mod de to vandaler, men måske det ender med det er de to vandaler der
skal hjælpes mod den lille hærger *fniz*

Mvh

Anita der glæder sig voldsomt til i morgen