første næsemøz
Fra : Kari Eiffert

Dato : 18-07-02 20:26

Hej med jer!

Uh hvor havde jeg en god oplevelse lige før. Den ene killing, Zulu, har jo
bare kunne lide os begge fra den første dag. Snak til hende og hun spinder

Men Yatzy var de første dage sikker på at vi var to store killingespisere
Hun begyndte ellers at spinde, når vi tog hende op, men kom aldrig selv.
Så idag lige pludselig og midt i det hele hoppede hun op til mig i sofaen
begyndte at spinde og gav mig et næsemøz!! Kæleturen varede ikke mange
minutter, men hvor blev jeg stolt over at hun er kommet så langt på 6 dage

Lige en ting til. Jeg vågnede kl 5 i morges fordi min dyne hang fast i
noget.....troede jeg, men var bare de to baryler der havde placeret sig midt
på min dyne...også for første gang. Så glemmer jeg helt at de graver
planter op, og hopper op på marsvineburet for at fange den store sjove ting
der hopper rundt dernede

Ups det blev lidt langt

knus fra Kari

Fra : Kate

Dato : 19-07-02 20:19

Sjovt som de bliver tilgivet de små Det er bare såååå dejligt når
de kommer af sig selv og første gang de viser een tillid er altid
speciel synes jeg.

Kate

Fra : Kari Eiffert

Dato : 19-07-02 21:20

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> wrote in message
> Sjovt som de bliver tilgivet de små Det er bare såååå dejligt når
> de kommer af sig selv og første gang de viser een tillid er altid
> speciel synes jeg.
>
> Kate

Ja helt sikkert! Vi havde jo hørt jo hørt at katte tit vælger en person som
de er ekstra trygge ved, og vi blev enige om at behandle dem ens, altså ikke
vælge hvem der havde hvad for en kat fra starten. Og de har også begge to
selv fundet ud af det Heldigvis valgte de forskelligt
Yatzy er bare min mis. Jeg kan tale med hende og får svar. Og hold da op
hvor bliver der bare uddelt næsemøz i stor stil nu Og kæleturene bliver
længere og længere. Deeejligt. Alle ved vel hvordan det er i starten Man
bliver helt stolt!

Kari