DcH træningsweekender...
Fra : Malle-brok

Dato : 18-07-02 20:13

Hejsa ...

Er der mon nogle her fra NG, der skal med til træningsweekenderne i DcH-regi
de næste to weekender (nordisk program i denne weekend, og IPO-weekenden
næste weekend) ????

- I så fald må I da lige komme forbi og hilse ... det er jo altid sjovt at
møde nogle IRL, som man har skrevet med på nettet

Hilsen
Carina

Fra : Jeannette

Dato : 19-07-02 06:31

Hej Carina...

Det skal jeg da!

På IPO-weekend altså...

Der er forøvrigt billeder på mit website fra sidste års IPO-weekend. Under Kopie...

Jeannette
www.bouvier.dk