MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Google-frys
Fra : Bent E.

Dato : 18-07-02 20:05

Hej NG

Når jeg kalder google fryser min PC hver gang.
Jeg er så nødt til at boote igen.
Alle andre sites kan jeg kalde uden problemer.
Er det google eller mig der er tosset?
OS = W98se

Mvh
Bent E.

Fra : the CURE

Dato : 18-07-02 21:36

> [...]
>
> Når jeg kalder google fryser min PC hver gang.
> Jeg er så nødt til at boote igen.
> Alle andre sites kan jeg kalde uden problemer.

Halløjsa!

Prøv at slette ALLE dine cookies OG midlertidige internetfiler .. genstart
puteren .. og skriv den pågældende URL ind igen - IKKE blot klikke på et
Google-link =)

the CURE

..: I think tomorrow is friday, but I'm not sure :.

Fra : Mercenary

Dato : 18-07-02 22:30

"the CURE" <scn@privat.dk> skrev i en meddelelse

> .: I think tomorrow is friday, but I'm not sure :.

Dét er det

--
/Merc

There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who
don't...

Fra : Martin K

Dato : 19-07-02 08:40

Mercenary wrote:
> There are 10 types of people. Those who understand binary, and those
> who don't...

*LOOL* Den er sq da for fed Den skal jeg da huske....

--
Martin K

Fra : Edmund

Dato : 19-07-02 10:54

Martin K wrote:
> [...]

Hvis man er en hex bliver man sku forviret