MS Windows
briani 27239
Underlig task manager i WinXP
Fra : Herbert

Dato : 18-07-02 19:30

Hej

Min task manager i XP se underlig ud dvs. Fane bladene er væk.... Jeg har
postet et billede i dk.binaer.

Er der nogle der ved hvad der er galt og hvordan det jeg får det til,at
virke igen ? Har prøvet med repair, men uden held.

På forhånd tak

Erik
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-02 20:42

In news:dk.edb.system.ms-windows Herbert wrote:

> [...]
>
>Er der nogle der ved hvad der er galt og hvordan det jeg får det til,at
>virke igen ? Har prøvet med repair, men uden held.

Problemet er faktisk blevet besvaret her før tror jeg, uden at kigge
på billedet. Det er længe siden, så jeg bebrejder dig ikke :) Du skal
bare dobbeltklikke på den grå kant der er rundt omkring vinduet, så
bliver den normal igen.

--
Lars Stokholm

Fra : Herbert

Dato : 18-07-02 21:03

> [...]
> på billedet. Det er længe siden, så jeg bebrejder dig ikke :) Du skal
> bare dobbeltklikke på den grå kant der er rundt omkring vinduet, så

Lars my man
Det virker! Herligt, men hold op hvor jeg føler mig d.. Det burde jeg have
gættet selv!

Mange tak
Erik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-02 21:54

>Lars my man
>Det virker! Herligt, men hold op hvor jeg føler mig d.. Det burde jeg have
>gættet selv!

>Mange tak

Velbekomme. Funktionen kan faktisk være meget nyttig, hvis f.eks. du
gerne vil overvåge LAN-forbindelsen i et lidt større "format" ;)

--
Lars Stokholm