Nokia PC Suite 4.51 eller nyere...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-07-02 18:53

Hej

Nu har jeg endelig fået mig en bærbar med infrared-port, og så skulle jeg jo
selvfølgelig prøve at "lave sjove" ting med min Nokia 6510, men men men ....
nu kan jeg ikke finde den CD der fulgte med telefonen, så var det jeg ville
høre om det var muligt at der var en der måske kunne poste Nokia PC Suite
4.51 (eller hvis der findes en nyere) i dk.binaer, eller emaile det til mig,
så ville jeg blive meget lykkelig

På forhånd tak
/C.T.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-07-02 18:59

Hej igen

Ja jeg siger undskyld forstyrelsen... har fundet programmet... (google
klarer ærterne )så hvis der er nogen der er interesseret kan jeg poste
det i dk.binaer

/C.T.

Fra : JMo.

Dato : 18-07-02 19:17

On Thu, 18 Jul 2002 19:59:28 +0200, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote:

>Ja jeg siger undskyld forstyrelsen... har fundet programmet... (google
>klarer ærterne )så hvis der er nogen der er interesseret kan jeg poste
>det i dk.binaer

Alternativt kan man blot hente det på:

http://www.nokia.com/phones/productsupport/6510/downloads.html