sværdrager-platy-guppy
Fra : Michael Sølvby

Dato : 18-07-02 17:39

Hej allesammen
Mine børn er ved at bygge et selvskabs akvarie op, så vi søger
sværdrager-platy-guppy der er vildt fanget, vi vil gerne bygge et akvarie
hvor alle fiskene er i deres naturlige form. Håber der er nogle der kan
hjælpe os med det.

På forhånd tak
Kasper, Fillip, Sofie og Michael

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-07-02 19:29

Michael Sølvby <solvby@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wJBZ8.57$Jk1.2197@news.get2net.dk...
> [...]
> sværdrager-platy-guppy der er vildt fanget, vi vil gerne bygge et akvarie
> hvor alle fiskene er i deres naturlige form. Håber der er nogle der kan

Så skal i henvende jer til Pocellia- skandinavien, de vil kunne hjælpe
jer med det I søger,
men det vil ikke være den smarteste blanding at sætte platy og
sværddragere sammen, da de vil
krydse til noget miskmas.

Carsten

Fra : Anders Lund Jensen

Dato : 26-07-02 23:24

Hej

vi kan hjælpe dig med nogle "vildtfangede" guppyer. Det er F2´er (anden
generation til vildtfangede). De er meget flottere end det man forbinder med
en normal guppy, da de ikke har den store hale og samtidig meget flottere og
naturligere farver. Du kan se billeder af dem på vores hjemmeside og på
dette link http://www.eoa.dk/billeder/fisk/flemming/guppy.jpg

Venlig Hilsen
Anders Lund Jensen
Esbjerg & omegns Akvarieklub
www.eoa.dk

Fra : Brian C

Dato : 28-07-02 18:15

Kunne i evt. også hjælpe mig med nogle "vilde" guppyer, har ledt med lys og
lygte meget meget længe

--

Mvh. B. Conradsen

conradsen@paradis.tdcadsl.dk