fodring med "svævende dåse"
Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 18-07-02 15:07

Nogen efterspurgte for et stykke tid siden hjemmesiden, hvor man kan se den
her fodrings-installation, hvor katten skal ryste en dåse, for at få sin
mad... et billede kan ses her (jeg mener dog, at der også er en nærmere
beskrivelse et og andet sted... Scroll nedad og du finder et billede under
kradsetræerne.
http://www.maxshouse.com/Environmental_Enrichment.htm
/Gitte

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-07-02 16:05

On 18/07/2002 16:07, in article ah6i7d$96l$1@sunsite.dk, "Gitte Jæger Lock"
<gjlo98@hum.auc.dk> wrote:

> [...]
> beskrivelse et og andet sted... Scroll nedad og du finder et billede under

Det ser spændende ud, men der er kun det ene billede af lige netop det
produkt... Jeg ville jo gerne se det på et lidt større billede så jeg
kunne danne mig et bedre indtryk af hvordan det virker og hvad det egt er...
Jeg kan ikke engang finde ud af hvor meget det koster...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 18-07-02 16:14

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message

> [...]
er...
> Jeg kan ikke engang finde ud af hvor meget det koster...

Jeg er ikke sikker på, at det er noget man kan købe.... jeg tror, at jeg
engang fandt det på en anden hjemmeside, hvor ejeren selv havde bygget det.
Men, det er så længe siden, at jeg ikke rigtig kan huske det - eller for den
sags skyld finde det ... æv.
Men, mon ikke man bare bygger en tønde med eet lille hul i bunden....?
/Gitte