Multiplayer spil
Fra : Ole Nielsen

Dato : 18-07-02 14:50

Hej NG

Har haft utrolig meget glæde af RTCW multiplayer (DEMO) hvor man i modsætning til andre multiplayer "skydespil" ikke blot løber
rundt i vild forvirring og skyder efter alt og alle.

Er der andre gode spil på markedet i samme genre der kan anbefales.

--
/Ole

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-07-02 15:05

"Ole Nielsen" <batteries@ping.dk> skrev i

> [...]
> vild forvirring og skyder efter alt og alle.
>
> Er der andre gode spil på markedet i samme genre der kan anbefales.

Alle spil i Rainbow Six serien samt Ghost Recon er toppen når det gælder
taktisk shooters

Det nye America Army ser også meget lovende ud selv om serveren skodder for
vildt og så er det gratis.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 17:04

> Alle spil i Rainbow Six serien samt Ghost Recon er toppen når det gælder
> taktisk shooters

Især det næste, Raven Shield, ser utroligt frækt ud ;)

Fra : BlackOut

Dato : 18-07-02 16:31

Counter-Strike, er det helt klart bedre taktik skydespil der nogensinde er
blevet lavet =) Hvis du ik spiller det så start på det !

/BlackOut

Fra : AJC

Dato : 18-07-02 19:08

"BlackOut" <wop@oncable.dk> wrote in message
> Counter-Strike, er det helt klart bedre taktik skydespil der nogensinde er
> blevet lavet =) Hvis du ik spiller det så start på det !

LOL

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-07-02 10:04

"BlackOut" <wop@oncable.dk> skrev i

> Counter-Strike, er det helt klart bedre taktik skydespil der nogensinde er
> blevet lavet =) Hvis du ik spiller det så start på det !

*fnis*

Counterstrike er da næsten indbegrebet af "løber rundt i vild forvirring og
skyder efter alt og alle"

Fra : Dopedog

Dato : 19-07-02 12:19

> *fnis*
>
> Counterstrike er da næsten indbegrebet af "løber rundt i vild forvirring
og
> skyder efter alt og alle"

Hvis du ik fatter pointen i spillet, så ja, men ellers ikke!

-Ronnie

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 17:04

> [...]
> rundt i vild forvirring og skyder efter alt og alle.
>
> Er der andre gode spil på markedet i samme genre der kan anbefales.

I løbet af september kommer Battlefield 1942. Den igangværende betatest er
fantastisk, så glæd dig...

Læs mere på www.dice.se

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-07-02 17:13

> [...]
> rundt i vild forvirring og skyder efter alt og alle.
>
> Er der andre gode spil på markedet i samme genre der kan anbefales.

Ehm. Quake3 ----> Urban Terror (www.urbanterror.net) - er et glimrende spil
som jeg selv spiller meget.
Derudover har jeg hørt - og selv erfaret - at SOF2 er ulideligt langsomt :)

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Mr. Larsen

Dato : 18-07-02 17:48

"Ole Nielsen" <batteries@ping.dk> skrev i en meddelelse

> Er der andre gode spil på markedet i samme genre der kan anbefales.

Medal Of Honor

/Mr. Larsen

Fra : Dopedog

Dato : 18-07-02 20:05

Star Wars - Jedi Outcast er også et ganske udemærket spil hvor man ikke bare
skal slagte alt og alle man støder på :)

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-02 21:34

Operation Flashpoint, det skal prøves hvis du er til taktik/skyde spil

Fra : Ole Nielsen

Dato : 19-07-02 07:21

OK venner,

Tak for de mange svar.