SMS med bekræftelse
Fra : Claus

Dato : 14-02-01 18:16

Hejsa

Jeg har fundet et sted på nettet, www.web-wap-wupti.dk/sms, hvor de påstår,
at de kan levere SMS beskeder indenfor 10 sekunder med besked om leveringen
har fundet sted eller ej. Men jeg synes ikke helt jeg kan få det til at
virke. Er der nogle der kender andre steder på nettet som garantere
levering?

-
Claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-02-01 19:31

"Claus" <cvaleur@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
påstår,
> at de kan levere SMS beskeder indenfor 10 sekunder med besked om

Ok

> Men jeg synes ikke helt jeg kan få det til at
> virke.

Ok,, jeg kigger..

Er der nogle der kender andre steder på nettet som garantere
> levering?

Tjaaa,,, WWW.besked.dk giver besked om leveringen,, men om de garantere
levering,, gør de nok ikke...

Fra : Møgelmose

Dato : 15-02-01 15:40

Claus skrev i meddelelsen <96ehvt$13p$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>at de kan levere SMS beskeder indenfor 10 sekunder med besked om leveringen
Det kan godt være det virker nørdet men for sjov ´sendte jeg en besked til
mig selv med beskeden test og startede min timer på mit ur der gik 30
sekuner før jeg lukkede vinduet a utålmodighed
Men jeg synes ikke helt jeg kan få det til at
>virke.
Det kan være fordi at de er nogle nørder derinde
Er der nogle der kender andre steder på nettet som garantere
>levering?

www.besked.dk har jeg aldrig haft problemer med udover at det er iireterende
at man kun kan skrive 120 tegn fordi de vil have en reklame i bunden.....
desuden kan man skrive direkte beskeder der bliver vist direkte i vinduet
når man modtager den meget fikst...

MVH
Hans-Jacob

Fra : Devast8or

Dato : 15-02-01 19:04

Ja, det er irriterende at de har snuppet de tegn. på www.coolsms.dk kan
man skrive længere beskeder (den deler dem selv op, ret fikst) men jeg ved
ikke hvor pålidelig den er.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Mickey

Dato : 15-02-01 21:56

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> desuden kan man skrive direkte beskeder der bliver vist direkte i
vinduet
> når man modtager den meget fikst...

kan man lave det samme trick fra sin fon ?

Fra : John Olsen

Dato : 16-02-01 23:06

Jeps ... Det kan man godt men så ksal du ha' et data kabel eller en
infrarød-adapter til din PC så du kan bruge programmet FLASHGSM til at lægge
en skabelon direkte ned i din udbakke.

Advanceret eller hva' :) ??

Men det kan somt sagt lade sig gøre

Fra : Mickey

Dato : 16-02-01 23:44

"John Olsen" <john.glostrup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps ... Det kan man godt men så ksal du ha' et data kabel eller en
> infrarød-adapter til din PC så du kan bruge programmet FLASHGSM til
> [...]

øhhh, jotak - kabel = 4-500kr... - jeg kan overleve uden...