GTA III problem....
Fra : Jens Ulrik Hogrefe

Dato : 18-07-02 13:50

Hej gruppe

Jeg har det velkendte problem med teksten i GTA III, som ikke kan læses....

Jeg ved godt det har været fremme i gruppen før, men jeg kan kun finde links
til den engelse version af filen,

Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe

Den vil ikke lade sig installere under min danske XP, fordi den er på et
andet sprog.
Er der nogle der vil hjælpe mig med et link til den danske version, hvis en
sådan findes?

En tidligere tråd omtalte at den skulle være lagt i dk.binær, men der er den
ikke mere.

Med venlig hilsen

Jens Ulrik Hogrefe

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-07-02 15:05

"Jens Ulrik Hogrefe" <juhogrefe@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> sådan findes?
>
> En tidligere tråd omtalte at den skulle være lagt i dk.binær, men der er

Jeg har filen, den fylder god 3 Mb. Send mig en mail hvis jeg skal poste den
til dig.

Kim Larsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-02 15:33

<http://www.google.com/search?q=Q306676&lr=lang_da>

--
Lars Stokholm

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 18-07-02 17:14

> [...]
en
> sådan findes?
>
> En tidligere tråd omtalte at den skulle være lagt i dk.binær, men der er

Prøv at kigge på tråden SP1 til Win XP af d. 13-07-2002 kl. 16:44
Har selv lagt den der så...

/Thomas

Fra : Jens Ulrik Hogrefe

Dato : 19-07-02 12:30

Tak for alle svarene....nu er problemet løst!

Jens Ulrik