Hemmelige elskere...
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-07-02 13:09

Hej alle,

jeg synes lige jeg ville dele en sjov lille ting med jer. Her hjemme,
der går Scottie og Djamal's fysiske bekendtskab primært ud på at Scottie
overfalder Djamal, som så tæsker Scottie, Scottie lægger sig på ryggen,
og så jagter de hinanden rundt.

Men... jeg har fundet ud af at situationen er helt anderledes når jeg
ikke er der.

Jeg har nu flere gange set de to parylere ligge side om side (omend ikke
helt tæt, men ved siden af hinanden) på strygebrættet og sove.

Igår da jeg så skulle lede efter noget ved enden af sengen, ned på knæ,
kigge under sengen... sandelig om ikke Djamal sad der, og Scottie sad og
prøvede at vaske Djamal.

Så, der foregår suspekte ting i de mørke hjørner af Musvågevej.... ))

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-07-02 13:26

On 18/07/2002 14:09, in article
MPG.17a0ce53bfde0f4b9896f6@news.cybercity.dk, "Jacob Saaby Nielsen"
<jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote:

> [...]
> prøvede at vaske Djamal.
>
> Så, der foregår suspekte ting i de mørke hjørner af Musvågevej.... ))

Sød historie! De to bøllespirer er ved at finde ud af det sammen
Dejligt!
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Kate

Dato : 18-07-02 20:00

Jacob Saaby Nielsen <jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote in

> Igår da jeg så skulle lede efter noget ved enden af sengen, ned på
> knæ, kigge under sengen... sandelig om ikke Djamal sad der, og
> Scottie sad og prøvede at vaske Djamal.

Det lyder altså genialt godt, Jacob. De to rødder skal nok finde ud af
det sammen henad vejen.
Dejligt når det går så godt.

Kate