Wap sider, hvad kan anbefales ?
Fra : Per

Dato : 18-07-02 12:46

Hej folks

Kan I anbefale nogle gode wap steder, jeg har wap.ht.dk og wap.krak.dk

Er der andre ?

Og kender I steder hvor jeg kan sætte min e-mail op igennem ? TDK vil have
man skal bruge et opasia abbn.

mvh Per fra streetteam. (PS svar her, da mailen er falsk pga. spam)

Fra : Morten Jensen

Dato : 18-07-02 13:33

> Og kender I steder hvor jeg kan sætte min e-mail op igennem ? TDK vil
have
> man skal bruge et opasia abbn.

Prøv wap.tagtag.com , der kan du tjekke flere emails hurtigt og nemt.
Og hvis du registerer dig (gratis!) på www.tagtag.com gemmer de dine
oplysninger på wap sitet så du bare skal indtaste brugernavn og password.

Go fornøjelse

MVH Morten

Fra : Jørn Becker

Dato : 18-07-02 15:11

On Thu, 18 Jul 2002 13:46:02 +0200, "Per" <biker@streetteam.dk> wrote:

>Og kender I steder hvor jeg kan sætte min e-mail op igennem ? TDK vil have
>man skal bruge et opasia abbn.

www.Yourwap.com ser anvendeligt ud som mail klient både til wap og
web. Yourwap kan hente mail fra forskellige pop3 postkasser.

Den arbejder sammen med Outlook, De skriver at man kan synkronisere
med Outlook (kalender, kontaktpersoner, noter). Hvis det faktisk
virker er der jo ganske gufli.

Desværre vil de have penge (euro'er) for nogle af deres services, men
der er intet sammeholdt med telefonregningen :)

..jorn

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-08-02 01:35

"Per" <biker@streetteam.dk> wrote in message
> Hej folks

Hej Per,

wap.sonofon.dk har en del links til blandt andet nummeroplysning,
vejrudsigter, teksttv, søgemaskiner, valutakurser og meget mere.
Desværre er det bare ikke alle der virker. Hvis du har sonofon-abb. kan du
lave din egen personlige menu.

wap.tdcmobil.dk har jeg ikke kigget så meget på endnu, men den kan faktisk
godt sættes op til at læse POP3 mails fra andre udbydere.
Opsætning foregår via web: http://www.tdcmobil.dk/u_20650.htm -> WAP
portal -> Meld dig til.
Så logger du ind og finder derefter et punkt, der hedder Mail og kalender,
hvor POP3 indstillingerne foretages. Det ekstremt smarte ved TDC's portal
er, at du herefter kan sende en SMS til nummer 842 med teksten: BES eller
BESKEDER hvorefter du modtager en oversigt over emails på samtlige POP3
konti!
Skriv BESKEDER 2 for at læse email nummer to osv.
Prisen er to SMS'er pr kommando og det er typisk langt billigere end at
bruge WAP-gateways'ne. For at slette mails skal du dog bruge WAP tror jeg.

tagtag.com er også ok til mail og giver desuden mulighed for at lave
personlige linksider o.l.
Desværre kan jeg ikke få den til at hente mails fra stofanet. Har andre haft
held med stofanet og tagtag ?

wap.dsb.dk har S-togsplaner og arbejder vidst på InterCity planer også

wap.sporveje.dk har busplaner for Århus Sporveje

Hvis du mangler en samlet _web_ adgang til dine POP-mails kan
www.mail2web.com anbefales. Nemt, praktisk og så gemmer de ikke kodeord!
Samme firma driver desuden wap/pda og usenet gateways.

Hvis du gerne vil prøvekøre nogle forskellige wapsider uden at bruge dyr
mobiltid kan du hente et gratis WAP-plugin til Internet Explorer og Netscape
på adressen http://www.m3gate.com/m3gate/technology/features.asp .

Jeg håber nogen kan bruge dette

mvh

Kasper