Søges: Installationsvejledning til Netexpr~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-07-02 12:37

Linket på opasias side du'r ikke - man får bare en 404:

Serviceside
Velkommen til servicesiden. Denne side hjælper dig med at finde det du
søger på opasia.
I stedet for:

http://kundeservice.opasia.dk/netexpress/installationsvejledning/
Anbefaler vi:
opasia-oversigt
Hvis det mod forventning ikke fører dig til den rigtige side kan du:

Tjekke om adressen er stavet rigtigt. Bemærk, at der er forskel på om
du bruger store eller små bogstaver. Der må heller ikke være mellemrum
i adressen.
Prøve om du kan finde det du søger via find.opasia.dk.

Jeg har prøvet ovenstående, men kunne ikke finde frem til den. Grunden
til at jeg spørger er at jeg var lige ved at bestille Boomtown, men
skulle lige være sikker på at jeg nu også selv kunne finde ud af "Gør
det selv" løsningen.

Er der en herinde der ligger inde med den?

Mvh
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-02 12:53

kig på http://boomtown.net/adsl/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-07-02 18:37

<H> wrote in news:3d36ac0a$0$16786$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> http://boomtown.net/adsl/

Det hjælper ikke.

De linker til et hjælp vindue hvori der står at man kan klikke på et
nyt link for at se detaljer om Gør-det-selv løsningen - derefter er man
så ovre på opasias side hvor der ganske rigtigt står nogle detaljer. På
den Opasia-side står der så at hvis man gerne vil se om man kan forstå
vejledningen kan man klikke på linket nederst på siden, det link jeg
startede med at skrive ikke virkede...

På en måde er det meget smart at den samme information kun er ét sted -
men det er rimelig træls når der så er mange steder der peger videre
til én side med et dårligt link :-/

Flemming

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 18-07-02 19:24

Flemming Joensson wrote:
> [...]
> den Opasia-side står der så at hvis man gerne vil se om man kan forstå
> vejledningen kan man klikke på linket nederst på siden, det link jeg

Det er blevet sendt videre til den ansvarlige, så det bliver
forhåbenligt fikset snart...

(( Flemming ))
--
Flemming Mahler Larsen, Online Technology @ TDC Internet
http://card.netfactory.dk/ , +45 3552 6452

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-07-02 00:52

Flemming Mahler Larsen <mahler@DK.net> wrote in

> Det er blevet sendt videre til den ansvarlige, så det bliver
> forhåbenligt fikset snart...

Det lyder godt - fejllinket findes iøvrigt på denne side:
http://internet.opasia.dk/article.php?id=33654

Mvh
Flemming (den anden