Kender du det.....
Fra : Kirstine

Dato : 14-02-01 19:11

Hejsa

Jeg har et stykke tid oplevet noget underligt - nogle gange er det
ligesom om, at min krop ikke kan følge med min psyke. Det er lidt svært
at forklare...indeni er jeg vildt ophidset og føler mig klar til det helt
vilde, men rent fysisk tager det meget længere tid. Jeg har oplevet det
lidt for tit på det sidste - at jeg i sindet er tændt og har voldsomt
lyst til min dejlige kæreste, men jeg er ikke rigtigt våd. Hvilket er
dødfrustrerende for begge parter. Jeg bliver irriteret, fordi det føles
så mærkeligt, og min kæreste bliver lidt ked, fordi han føler, at han
ikke gør det godt nok.

Det er egentligt lidt af et luksusproblem, for det er heldigvis langt fra
hver gang, at det sker. Men jeg kan alliegvel ikke rigtigt forstå det. Så
jeg tænkte, at I måske havde nogle gode bud - eller endda selv havde
oplevet noget tilsvarende...

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Tomas O.

Dato : 14-02-01 19:27

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse news:MPG.14f4e899fe06b77098977b@news.inet.tele.dk...

Hej Kirstine

Ja det kender jeg godt

Indeni kan man være helt råtændt på en situation, men 'den' er
ikke helt med.

Det plejer den nu at komme, før eller siden

Lad det ikke nage dig, for så er det først man får problemer.
Både mænd og kvinder kan lide af 'impotens' og oftest er det
fordi den måske er smuttet en enekelt gang eller to og så når man
fokuserer på 'problemet' bliver det kun værre.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Kirstine

Dato : 15-02-01 14:55

In article <66Ai6.63224$zw.1086354@twister.sunsite.dk>, tfo@gmx.net
says...

Hej Tomas

> [...]
> fordi den måske er smuttet en enekelt gang eller to og så når man
> fokuserer på 'problemet' bliver det kun værre.

Tænk - det var aldrig faldet mgi ind, at kvinder også kunne være
impotente...men det er da egentligt indlysende.

Jeg prøver ihærdigt ikke at lade det nage mig og fokusere på alle de
gange - heldigvis flertallet - , hvor det ikke sker. *S*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Tomas O.

Dato : 15-02-01 16:03

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse news:MPG.14f5fe16d253205298977d@news.inet.tele.dk...
SNIP
> Tænk - det var aldrig faldet mgi ind, at kvinder også kunne
> være impotente...men det er da egentligt indlysende.

Det var måske det man før i tidne kaldte frigide (kolde)
kvinder

> Jeg prøver ihærdigt ikke at lade det nage mig og fokusere på
> alle de gange - heldigvis flertallet - , hvor det ikke sker.
> *S*

Det er sådan det skal gøres, man skal lade være at tænke bevidst på det

Hilsen
Tomas O.

Fra : Leyna

Dato : 15-02-01 20:52

On Thu, 15 Feb 2001 15:03:07 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

> [...]
>SNIP
>
>Det var måske det man før i tidne kaldte frigide (kolde)

Jeg var faktisk i tvivl om hvad frigid dækkede, og det der beskrives
her er _ikke_ frigiditet. Er en kvinde frigid har hun slet ikke lyst.
Her er det jo ikke lydten der mangler, men evnen.
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Fra : Hanne L

Dato : 15-02-01 00:02

Kirstine skrev i en meddelelse news:MPG.14f4e899fe06b77098977b@news.inet.tele.dk...

Hej Kirstine

> [...]

> hver gang, at det sker. Men jeg kan alliegvel ikke rigtigt forstå det. Så
> jeg tænkte, at I måske havde nogle gode bud - eller endda selv havde

Det kender jeg godt. Og du giver faktisk selv en af årsagerne,
synes jeg, nemlig at kroppen halter bagefter
Krop og psyke følges bare ikke altid ad, uanset hvor tændt
man synes, man er.
For mig kan det både ske i perioder eller være enkeltstående
tilfælde. Og det er da lige frustrerende hver gang, det sker.

Men det vigtigste er nok ikke at lade sig gå på af det, det forværrer
det kun. Jeg tror også, at andre problemer udenfor parforholdet
kan snige sig ind og påvirke, fordi det måske ligger ubehandlet i
baghovedet.

Er man så tændt, at der _skal_ ske noget nu og her, kan både
spyt og glidecreme være glimrende hjælpemidler.
Ligesom smil, kys og kram, der fortæller, at det ikke har noget
at gøre med, om man er god nok.
Går det jer begge meget på, er det i hvert fald vigtigt at I
snakker om det, så det ikke bliver en ond cirkel, som jeg har
hørt, impotens hos mænd kan blive.

Jeg kan ikke se, det er et luksusproblem, at du gerne vil have,
dit sexliv fungerer optimalt
--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Kirstine

Dato : 15-02-01 14:52

In article <08Ei6.64250$zw.1118904@twister.sunsite.dk>,
maane69@worldonline.dk says...

Hej Hanne

> [...]

> For mig kan det både ske i perioder eller være enkeltstående
> tilfælde. Og det er da lige frustrerende hver gang, det sker.

Det samme her...og frustrationen er sørme frustrerende i sig selv.

> [...]
> det kun. Jeg tror også, at andre problemer udenfor parforholdet
> kan snige sig ind og påvirke, fordi det måske ligger ubehandlet i

Tror du har helt ret.

> Er man så tændt, at der _skal_ ske noget nu og her, kan både
> spyt og glidecreme være glimrende hjælpemidler.

Det har vi også gjort et par gange - men for mig er det sådan en underlig
fornemmelse - det er lidt en fiasko.

> Ligesom smil, kys og kram, der fortæller, at det ikke har noget
> at gøre med, om man er god nok.

Dét er jeg meget opmærksom på For han er nemlig den bedste!

> Går det jer begge meget på, er det i hvert fald vigtigt at I
> snakker om det, så det ikke bliver en ond cirkel, som jeg har
> hørt, impotens hos mænd kan blive.

Det har jeg også hørt grimme historier om. Så vi snakker om det. Ingen
onde cirkler her i huset, tak *S*

> Jeg kan ikke se, det er et luksusproblem, at du gerne vil have,
> dit sexliv fungerer optimalt

Nej - det er det vel egentligt ikke. Sådan havde jeg ikke lige tænkt på
det før.

Kirstine.
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Fru Henning

Dato : 15-02-01 21:01

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hej Kirstine
> [...]
> lidt for tit på det sidste - at jeg i sindet er tændt og har voldsomt
> lyst til min dejlige kæreste, men jeg er ikke rigtigt våd.
Det sker af og til for mig også. Når der sker bliver jeg noget overrasket
fordi jeg psykisk er meget klar , men ikke våd nok.Jeg prøver så med
noget olie eller creme , så er jeg lige så klar til det som hvis jeg var
naturligt våd .

Hvilket er
> dødfrustrerende for begge parter. Jeg bliver irriteret, fordi det føles
> så mærkeligt, og min kæreste bliver lidt ked, fordi han føler, at han
> ikke gør det godt nok.
Det er jo syn at i bliver irriteret eller kede af det , jeg tror det sker
for
de fleste at kroppen ikke vil som vi vil . Kæresten gør det sikkert
rigtig godt , da du psykisk er klar til den helt store tur.

> [...]
> hver gang, at det sker. Men jeg kan alliegvel ikke rigtigt forstå det. Så
> jeg tænkte, at I måske havde nogle gode bud - eller endda selv havde

Det er da vigtigt for jer at at jeres samliv , at mindre problemer ikke
får lov til at vokse . det vil jeg ikke kalde luksus, men pleje af
samlivet.
MVH
Fru Henning.