MS Windows
briani 27239
2 genstridige filer
Fra : Rømer

Dato : 18-07-02 09:55

Jeg har været i gang med at rydde op - har slettet indholdet af mine
midlertidige net-filer fra local settings, der ikke plejer at indeholde
noget, der er værd at gemme på.
Da jeg ville tømme papirkurven fik jeg at vide, at en fil ikke kunne
slettes - jeg flyttede så indholdet af papirkurven til et andet bibliotek -
har fjernet arkiv attribut under egenskaber og forsøgt at slette dem - men
jeg får stadig at vide at "disken er fuld" adgang næghtet osv.

Den ene hedder shared.js og den anden main.css
Jeg har også prøvet i dos - der er tilsyneladende intet i dir'et - men jeg
ved ikke hvordan jeg får skjulte filer frem - dos siger at dir'et er tomt -
den finder ingen filer.

Hvad gør jeg?

Leo

Fra : Rømer

Dato : 18-07-02 10:15

Har løst problemet -
Jeg kunne ikke slette dem - men jeg kunne klippe/klistre til en diskette -
og smide den væk!
Måske ikke den korrekte måde at slette filer på - men nu er de væk.

Leo

Fra : Janner

Dato : 18-07-02 10:46

"Rømer" <romer@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og smide den væk!
> Måske ikke den korrekte måde at slette filer på - men nu er de væk.

He He, bær hellere disketten udenfor til stor skrald så du er helt sikker på
du er blevet fri for dem *GG*

/Jan

Fra : LarsS

Dato : 18-07-02 13:44

"Rømer" <romer@esenet.dk> wrote in message
> Har løst problemet -
> Jeg kunne ikke slette dem - men jeg kunne klippe/klistre til en diskette -
> og smide den væk!
> Måske ikke den korrekte måde at slette filer på - men nu er de væk.

Jeg har haft filer der ik ku slettes. Men den folder
filen befandt sig i ku godt. Og dermed blev filen
osse slettet....

/LarsS

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 18-07-02 14:37

Rømer wrote:
> Har løst problemet -
> Jeg kunne ikke slette dem - men jeg kunne klippe/klistre til en
> diskette - og smide den væk!
> Måske ikke den korrekte måde at slette filer på - men nu er de væk.

Har engang prøvet det samme - men på en mac!
man kunne flytte filerne rundt, men slette dem - det kunne man ikke.
jeg kunne dog flytte dem over på en tom partion, og så formattere.

--
Kasper Guldmann
ZZXZZXZZXZZXZZXZZXZZXZZXZZX
Just when you think you have all the answers,
I change the question