Sår ?
Fra : Søren Steffensen

Dato : 14-02-01 18:47

Hej !
Min ene regnbuefisk har fået et sår på "snuden"...er det noget den selv kan
klare eller skal jeg hjælpe med noget anti-svamp middel ???

--
SOS - www.overclocking.dk/uk
icq: 102169245

Fra : Gert

Dato : 14-02-01 19:22

Hej,

Prøv med lidt salt. Det kan nogle gange hjælpe.

Gert

Fra : Søren Steffensen

Dato : 14-02-01 19:22

hvor meget er lidt...det er til et 250 L

--
SOS - www.overclocking.dk/uk
icq: 102169245

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 14-02-01 21:43

Jeg plejer at bruge 2 håndfulde 325 L , husk det skal være middelhavssalt og
ikke køkkensalt.!

Tina

Fra : Gert

Dato : 14-02-01 22:46

Hej,

det lyder ikke helt tosset det Tina skriver.

Gert

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-02-01 09:12

to håndfulde svarer til ingenting, hvis du har 100 gram i to håndfulde,
svarer det til 0.4 promille, og det hjælper intet. Men smid et kilo salt i
det hjælper, og svarer til 4 promille, fisk og planter tager ikke skade.

Peter Rødsgaard Jensen