grøn koncert
Fra : Martin Munkesø

Dato : 18-07-02 07:18

Jeg er blevet tilbudt nogle vip-billetter til grøn koncert. Er der
nogen, der ved hvad der er specielt ved dem?

Martin

Fra : Søren Blom

Dato : 18-07-02 12:18

"Martin Munkesø" <munkesoe@hotmail.com> skrev i
> Jeg er blevet tilbudt nogle vip-billetter til grøn koncert.

Kan du ikke bruge de svar du fik i aftes på samme spørgsmål ?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Leon Jessen

Dato : 18-07-02 12:29

"Søren Blom" skrev:
> "Martin Munkesø" <munkesoe@hotmail.com> skrev i
>
> Kan du ikke bruge de svar du fik i aftes på samme spørgsmål ?

Martins spørgsmål kørte jo en msule ud af en tangent med hende der 'Kalinka'
eller hvad det nu var... Han har vel ret til at spørge igen hvis han ikke
synes at nogen at svarerne var brugbare?

Leon Jessen
mail: EfternavnFornavnADhotmailDOTcom
SE MIN HJEMMESIDE: http://home.tiscali.dk/jesshart/

Fra : Søren Blom

Dato : 18-07-02 15:03

"Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok> skrev
>Han har vel ret til at spørge igen hvis han ikke
> synes at nogen at svarerne var brugbare?

Rigtige nok, men det behøver man jo ikke at begynde en ny tråd for

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Leon Jessen

Dato : 18-07-02 15:13

"Søren Blom" skrev:
> "Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok> skrev
>

> Rigtige nok, men det behøver man jo ikke at begynde en ny tråd for

Det gjorde han heller ikke, han spurgte igen i den gamle tråd... EOD

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 18-07-02 23:37

On 18 jul 2002 Leon Jessen enriched usenet with:

> Det gjorde han heller ikke, han spurgte igen i den gamle tråd...

Der er ingen References-header i hans indlæg, så det er en ny tråd.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

All, most, or some of the above may or may not work yet.

Fra : John K

Dato : 18-07-02 18:33

> Martins spørgsmål kørte jo en msule ud af en tangent med hende der
'Kalinka'
> eller hvad det nu var... Han har vel ret til at spørge igen hvis han ikke
> synes at nogen at svarerne var brugbare?

Han har da fået svar engang. Så må han jo være lidt mere uddybende hvis han
vil vide mere.

Mvh

John K

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-07-02 09:55

Hej

Tjae nu kan det hele jo være ligemeget... ihvertfald idag, for nu er
GK jo aflyst pga syndflod i Vejle :-/

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=1332826

/C.T.

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 19-07-02 10:20

Nogen der ved hvad man gør med sine billetter???

/Peter

Fra : Kasper Aae

Dato : 19-07-02 11:23

On Fri, 19 Jul 2002 11:20:06 +0200, "\(-Peter-\)" <habe@keine.de>
wrote:

>Nogen der ved hvad man gør med sine billetter???

http://www.groenkoncert.dk

"Billetter til dagens koncert refunderes naturligvis, men man kan også
vælge at gemme billetten til næste års Grøn Koncert i Vejle. Eller
tage til Grøn Koncert i Næstved i morgen lørdag eller søndag i
København. Billetter købt i Føtex, Bilka og A-Z samt Ta’
Bussen-billetter købt hos Vejle Amts Trafikselskab refunderes, hvor de
er købt. Sidste frist er lørdag den 3. august 2002. Billetter købt
gennem e-billetter refunderes ved at sende billetten til
Muskelsvindfonden, Kongsvang Alle 23, 8000 Århus C med tydelig
angivelse af navn og adresse på modtageren af returbeløbet. Sidste
frist er også her lørdag den 3. august 2002."

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 19-07-02 11:55

har jeg læst - mine billetter er bare VIP - og det er der ingen information
om-........

/peter

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-07-02 19:59

"(-Peter-)" wrote:

> har jeg læst - mine billetter er bare VIP - og det er der ingen information

Har du da givet noget for dem?

Bliver VIP billetter ikke mest delt gratis ud til konkurrencer
og den slags?

/Robert

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 20-07-02 11:53

Vandt dem... Har kontaktet Muskelsvindfonden og vil få dem byttet til
VIP-billetter til næste års koncerter....

/Peter