Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Genbestilling
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-07-02 06:50

Hej gruppe

Findes der en forhandler/kæde der i øjeblikket har genbestillinger af
billeder på tilbud? Hvem er ellers billig?

Jesper

Fra : Per

Dato : 18-07-02 14:16

Hej Jesper...

Jeg ved ikke, om Bingo stadig har 20x30 til 2,95 kr., men jeg vil ikke
anbefale dem, da de skamferer negativerne på det groveste.

For en nogenlunde ædruelig behandling af dine negativer til en billig pris
kan jeg anbefale FOTO/C i Holbergsgade. De laver fast pris 10 kr. for 15x21,
kvaliteten plejer at være i top.

Mvh

Per

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 19-07-02 09:43

"Per" <humanbe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jesper...
>
> Jeg ved ikke, om Bingo stadig har 20x30 til 2,95 kr., men jeg vil ikke
> anbefale dem, da de skamferer negativerne på det groveste.

Gisp! Jeg har lige bestilt nogle forstørrelser på det tilbud (som varer hele
juli). Ville lige tjekke kvaliteten. Hvad er dine erfaringer med deres
"skamfering" af negativer?

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by mail)

Fra : itgrafen

Dato : 07-08-02 08:19

"Jesper Nielsen" skrev d. 18-07-02 06:50 dette indlæg :
> Hej gruppe
>
> Findes der en forhandler/kæde der i øjeblikket har genbestillinger af
> billeder på tilbud? Hvem er ellers billig?
>
> Jesper

Hej Jesper

det er ikke ofte nogen der har tilbud på genbestillinger, men det er
altid muligt at få et tilbud hvis du har
mange genbestillinger på en gang, eller hvis det er en/flere hele film.
prøv at spørge hos din lokale fotohandel
med eget lab. hvis du behøver en adresse (mange negativer= 40+) på en
der giver et godt tilbud, så skriv igen.

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/