Gamle spil
Fra : Carsten Sonne Larsen

Dato : 18-07-02 01:14

Find gamle spil på www.thehawk.dk

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 06:30

> Find gamle spil på www.thehawk.dk

Sikke en masse piratkopier... :|

Fra : Martin

Dato : 18-07-02 07:15

On Thu, 18 Jul 2002 07:29:50 +0200, "Herold"
<jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net> wrote:

>Sikke en masse piratkopier... :|

Du har et kedeligt liv.

Fra : DWM

Dato : 18-07-02 07:19

"Martin" <margos20@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du har et kedeligt liv.

Det er lidt svært at udtale sig om når man ikke kender ham.
Men man kan da sige at han ikke har en bundrådden moral.

/Kenneth Iversen

Fra : Martin

Dato : 18-07-02 07:27

On Thu, 18 Jul 2002 08:18:35 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

>"Martin" <margos20@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Det er lidt svært at udtale sig om når man ikke kender ham.

Come on, at gå op i spil, der er over 10 år gamle, og ikke kan købes
mere.

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 08:38

> Come on, at gå op i spil, der er over 10 år gamle, og ikke kan købes
> mere.

Nu er det jo ikke sådan at jeg har meldt ham til APG (endnu).

Men anyways, piratkopiering er piratkopiering, uanset om du prøver at gemme
det under et fiktivt begreb som abandonware eller ej. Samtlige af de spil er
dækket af copyright, og flere af dem kan stadig købes i opsamlingspakker.

Fra : Simon Kamber

Dato : 18-07-02 09:23

On Thu, 18 Jul 2002 09:38:16 +0200, "Herold"
> [...]

>dækket af copyright, og flere af dem kan stadig købes i opsamlingspakker.
Hvis disse spil findes på ovennævnte side så vil jeg da også mene den
er lidt sjusket(eller er en piratside hvis de er klar over det)
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 08:39

> Du har et kedeligt liv.

Uden tvivl. Jeg behøver dog ikke at uploade piratkopier til min hjemmeside,
for at få folk til at besøge den.

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-07-02 09:30

"Carsten Sonne Larsen" <thehawk@thehawk.dk> skrev i

> Find gamle spil på www.thehawk.dk

Sjov disclaimer du har!

"If you, as owner or employee of a company do not want
any of the titles available here to be distributed,
contact me and I will remove the game immediately!"

Sådan virker det desværre ikke. Du skal selv søge tilladelse til at uploade
deres spil. f.eks er Duke Nukem 3D stadig beskyttet. Det samme er samtlige
Taito spil og sikkert også mange andre producenters.
Mit råd: Skynd di gat lukke download sektionen ind APG finder den.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF

Fra : Simon Kamber

Dato : 18-07-02 13:40

On Thu, 18 Jul 2002 08:30:00 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

> [...]
>Taito spil og sikkert også mange andre producenters.
>Mit råd: Skynd di gat lukke download sektionen ind APG finder den.
Jaja, hvis apg gider at bruge tid på at redde DN3D. men har jo ikke
set hvad der ellers ligger.

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 13:43

> Jaja, hvis apg gider at bruge tid på at redde DN3D. men har jo ikke
> set hvad der ellers ligger.

Det ville ikke undre mig. Det er jo ikke fordi de plejer at lægge fingre
imellem, når det gælder om at statuere eksempler.

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-07-02 15:02

"Herold" <jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net> skrev i

> Det ville ikke undre mig. Det er jo ikke fordi de plejer at lægge fingre
> imellem, når det gælder om at statuere eksempler.

Præcis. Men det må han jo selv om.

Fra : arc@na

Dato : 18-07-02 15:24

Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in

> Præcis. Men det må han jo selv om.

Ja. Han er en værre én.

(suuuuuug.mp3) )))

arc@na

Fra : Rune Manscher

Dato : 18-07-02 11:14

"Carsten Sonne Larsen" <thehawk@thehawk.dk> wrote in message
> Find gamle spil på www.thehawk.dk

Optizimed for Internet Explorer... cool !!

*Rune

Fra : Dopedog

Dato : 18-07-02 11:40

Det værste er sku næsten at han kun linker til halvdelen af spillene fra
www.coolspil.dk ... det er fandme for klamt!

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 11:55

> Det værste er sku næsten at han kun linker til halvdelen af spillene fra
> www.coolspil.dk ... det er fandme for klamt!

Ja for pokker. Der er ikke noget værre blandt tyve, end dem der stjæler fra
dem... :-/

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-07-02 15:01

"Carsten Sonne Larsen" <thehawk@thehawk.dk> skrev i en meddelelse
> Find gamle spil på www.thehawk.dk

Utroligt, alle er i mod denne side, og alle skal kommentere den, hvorfor ?
Det er da ikke den slags denne gruppe er til, eller ?

Kim Larsen

Fra : Herold

Dato : 18-07-02 17:03

> Utroligt, alle er i mod denne side, og alle skal kommentere den, hvorfor ?
> Det er da ikke den slags denne gruppe er til, eller ?

Det oprindelige indlæg gør egentlig ikke, men den debat jeg har prøvet at
starte om abandonware gør delvist. Der er bare ingen der har bidt på krogen
endnu :|