Klar til Vilsund marked???
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 18-07-02 00:22

Hej NG,

Er vi hver især klar til den store Dansk Top fest i Vilsund, der starter på
tirsdag????

Åge, har du pudset din scooter?? Jeg har ihvert tilfælde smurt min cykel, så jeg
kan komme ned til et slaraffenland af dansk top musik og andre ting og sager.
Tænk sig engang: gratis adgang til mange timers teltbal med "Kim og Hallo" og
"Kandis", det er næsten for godt til at være sandt.

Vi ses i Thy
Med venlig hilsen
Kenneth Bj.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-02 06:54

"Kenneth Bjerregaard" <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d35fc0b$0$54715$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

og
> "Kandis", det er næsten for godt til at være sandt.

Ja, man burde have gættet at de to kendte hinanden allerede jf. overskriften

Carina

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-02 09:45

Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d35fc0b$0$54715$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG,
>
> Er vi hver især klar til den store Dansk Top fest i Vilsund, der starter

> [...]

____________________

Det har vi været det års tid. Jodle Bimmer kommer også, men øhh.. ja-ja. det
er vel bedre end P3-musik, hihi.

Ja, jeg ved godt at du kommer. Det kan jeg næsten gætte. Du har garanteret
fået lov at gæsteoptræde på Kandis-scenen, med dit dansktop-orkester. Hvad
hedder det egentligt, for du fik det vel startet op. Du gjorde da noget for
sagen.
Men er Sydthy ikke velforsynet med musik som er helt Okay, HAR HAR
HAAARRRR. greb du den?, hihihi.
Fik en ukendt mand i Hurup hjulpet dig igang.
Nå men nu skal du vel ikke bare til Vilsund for få en "bjørn" på. En
Bjørn. Der var den igen, haha. - Man kan jo godt få en anden slags bjørn på
i ølteltet hos "Kim og Halløj".
Nu siger du godt nok at du har pudset cyklen og fået ny
musik-ringeklokke på og alt det der og at du vil køre "ned" til
dansktopfestivalen. Men hedder det ikke at køre "op". Hvis du da stadig bor
i Sydthy. Den ligger vel 10-15 km. nord for der hvor du bor, gør den ikke? -
Du kan sikkert høre den i baghaven.
Jeg selv har sat ny turbo på min eu- scooter "Vildsund-scooter", haha, og
hældt frisk bensin på. Håber du har gode bremser på når jeg kommer fræsende.

Nå men på gensyn i Vilsund

PS: Det ser ud til at Midtfjord Radio vil sende reportage fra festivalen.
Det er radiostationen i Løgstør. som sender radio med slager-format til hele
Nordjyllands-området.

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 18-07-02 17:42

On Thu, 18 Jul 2002 10:45:05 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>hedder det egentligt, for du fik det vel startet op. Du gjorde da noget for

Nej det er blevet til for lidt, men kommer tid kommer råd.

> Men er Sydthy ikke velforsynet med musik som er helt Okay, HAR HAR
>HAAARRRR. greb du den?, hihihi.

Jo, jo, lige nu er der jo Byfest i Koldby så vi skal over og høre "Koldby City
Band" på lørdag, nåååå ja, så kommer der også en mindre kendt solist: Birthe
Kjær, hende kender vi da ikke, vel ??!!??!!??!!

>Fik en ukendt mand i Hurup hjulpet dig igang.

Desværre ikke

> Nå men nu skal du vel ikke bare til Vilsund for få en "bjørn" på. En
>Bjørn. Der var den igen, haha. - Man kan jo godt få en anden slags bjørn på
>i ølteltet hos "Kim og Halløj".

Nej, da vi skal ned og høre noget himlendes godt musik, jo jo.

> [...]
>i Sydthy. Den ligger vel 10-15 km. nord for der hvor du bor, gør den ikke? -

Nej jeg bor i Koldby, jo. Så der er kun 9 km, men alligevel er det langt når man
skal cykle
Du kunne da lige lægge vejen omkring Koldby, så jeg kunne få en "skulder"

> [...]
>hældt frisk bensin på. Håber du har gode bremser på når jeg kommer fræsende.

Ja, i skal alle være så hjertelig velkomne i Thy..

Fra : LG

Dato : 18-07-02 18:12

Jeg sværger hermed:Sådan vil jeg aldrig ende.

Mvh

"Kenneth Bjerregaard" <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d36efd7$0$56215$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-02 10:08

> [...]
> Hej NG,
>
> Er vi hver især klar til den store Dansk Top fest i Vilsund, der starter

_______

Det bliver spændende at høre om Kim Og Hallo har skiftet til en lidt mere
livlig stil, en slags "højtempo-dansktop. Det var i hvert fald livligt, det
nummer de gav i Musikbutikken "Fest er fedt". hed den ikke sådan?.
Man kunne vel kalde det en blanding af rock´n´roll og tysk slager-stil.
Worwww manner. Det var sgu godt nok gyng-gang til den store guldmedalje. De
stod og hoppede mens de spillede og sang.
Men de kan nu godt være lidt vilde alligevel. Sidste sprang Kim lige
pludselig op på øl-bordene og spille guitar. Det er ikke alle steder der
står en mand midt på ens bord, mens man drikker en øl. Milde Moses, der var
gang i den sidste år.

Hilsen dansktopeksperten øst

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-02 10:32

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d36859d$0$54717$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3d35fc0b$0$54715$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> på
> _______

TIDSPLAN:

Tirsdag 30. juli:
Kl. 18-24: Kandis
Kl. 18-24: Kim Og Halløjsa

Onsdag 31. juli:
Kl. 18-24: Kandis
Kl. 18-24: Kim Og Halløjsa
Kl. 19.30: Jodle Birge

Torsdag 1. august:
Kl. 18-24: Kandis
Kl. 18-24: Kim Og Halløjsa

Alle dage er der ydeligere dansktopdiskotek under broen

Der er mange meget store musik-boder hvor man kan købe alt fra dansktop til
tysk slagermusik

Vil du med til dansktopfestivitas, så ligger Vilsund lige på Thy-siden af
VildsundBroen som forbinder Thy med Mors. Musikken gør at du ikke er i tvivl
om hvor du er.

Sidebemærkning. Det er lige her midt i dansktop Mekkaet at Radio Limfjord
skal have sendemasten opstillet til sin nye dansktop-radiostation, som skal
starte inden året er omme. Det er selvfølgelige bare på Mors-siden af broen
at sendemasten skal være, i Vildsund-Mors.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-02 11:56

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d368b36$0$56267$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Ja vi går helt amok med at skrive om Danmarks eneste dansktop-festival. Læs
mere om de to orkestre som gør festivalen usikker. Det er Danamrks to nok
mest populære orkestre. Her er et par adresser:

http://asp.kandis.dk/Frame.htm

http://www.kim-og-hallo.dk/site.htm

På gensyn i Vilsund-Thy. Dansktopmusikkens højborg.

Fra : Peter Juhl

Dato : 18-07-02 11:58

"Åge Halldorsson" wrote...

> Ja vi går helt amok med at skrive om Danmarks eneste dansktop-festival.

Ja, det gør du.

/Peter

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-07-02 20:18

"Åge Halldorsson" wrote:

> Klip
>
> TIDSPLAN:
>
> Tirsdag 30. juli:
> Kl. 18-24: Kandis
> Kl. 18-24: Kim Og Halløjsa

Opslag bedes sendt i dk.opslag.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : AJC

Dato : 18-07-02 21:27

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> Opslag bedes sendt i dk.opslag.

LOL, strammer skoene?

Mvh
AJC.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-02 21:31

AJC <samsonjensen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d372477$0$16827$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

LOL, strammer skoene?

___

Haha. Helt i orden humor.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-07-02 11:21

Kenneth Bjerregaard wrote:
> [...]
> Tænk sig engang: gratis adgang til mange timers teltbal med "Kim og Hallo" og
> "Kandis", det er næsten for godt til at være sandt.

Og hvis I er heldige kommer der også en masse lemmings fra Dansk
Folkeparti og Fremskridtspartiet og uddeler propaganda.

/David

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 18-07-02 11:49

David Rasmussen <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i

> Og hvis I er heldige kommer der også en masse lemmings fra
> Dansk Folkeparti og Fremskridtspartiet og uddeler propaganda.

*LOL*

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-02 11:59

David Rasmussen <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D3696A2.2080203@yahoo.com...

> Og hvis I er heldige kommer der også en masse lemmings fra Dansk
> Folkeparti og Fremskridtspartiet og uddeler propaganda.
>
> /David
__________

Ja, iiiihhhhhhhhhhhhhh hvor vi savner Enhedslisten deroppe. Og
minoritetspartiet. Disse kæmpe folkebevægelser.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-02 21:12

> [...]

og
> "Kandis", det er næsten for godt til at være sandt.

_________________

Så er nedtællingen snart slut.

Mandag kl. 18.00 brager det løs i et sandt orgie af live-dansktopmusik.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-02 21:16

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d39c422$0$12724$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Så er nedtællingen snart slut.
>
> Mandag kl. 18.00 brager det løs i et sandt orgie af live-dansktopmusik.
______

nå ja ok. Så venter vi til TIRSdag.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 15:29

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d39c4f4$0$12682$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3d39c422$0$12724$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> ______

Nu er nedtællingen nået til 1 - I morgen tirsdag kl. 18.00 bryder
DANSKTOP-FESTIVALEN UD i et sandt orgie af uforfalsket dansktop.
(Kandis - Kim og halløjsada + Jodle Bimmer sørger for at det er
helt-i-orden-musikkvalitet).

(Husk nyopgravet benzin på eu-scootere, knallerter og biler og
musikringeklokke på cyklen)

Kan man ikke lide dansktopmusik bedes man skrue op for tæppebankeren i
bilen, så snart man når Vilsundbroen - Da er man nemlig havnet midt i
Dansktopland.

Hilsen musikeksperten

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 22-07-02 22:27

On Mon, 22 Jul 2002 16:28:38 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kan man ikke lide dansktopmusik bedes man skrue op for tæppebankeren i
>bilen, så snart man når Vilsundbroen - Da er man nemlig havnet midt i

Hvad hvis der er thyboer, der ikke bryder sig om Dansktopland? (Når de når til
Vilsund broen er de kommet forbi musikken)

Er det fordi du mener at os, der kommer fra den rigtige side af broen, har en
god musiksmag??

mvh
Kenneth Bj.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-02 22:40

Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3c78a1$0$54754$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

til
> Vilsund broen er de kommet forbi musikken)
SVAR: Øhhhhhh.... hvad. ..???? ikke byder sig om, forbi broen
Hmmmm................??? - ikke forstået

> Er det fordi du mener at os, der kommer fra den rigtige side af broen, har
en
> god musiksmag??
SVAR: Hvad øhh.. ??? øhhh.. - ikke forstået - Sig mig engang?, Undskyld mig,
men det forekommer mig at du er ved at tage lade op til festen med diverse
fugtige varer, eller hvad?

..

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 22-07-02 22:43

On Mon, 22 Jul 2002 23:40:19 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>men det forekommer mig at du er ved at tage lade op til festen med diverse

Nej, dog ikke, jeg er tvært imod ved at sove ud efter byfesten i Koldby, så jeg
kan komme ned og høre Kandis i morgen aften, jo jo

Mvh
Kenneth Bj