Savner sex, men kan ikke.
Fra : Jimmi F.G. Paulsen

Dato : 17-07-02 23:16

Jeg er en 36 årig fyr fra Odense som på grund af psysiske og fysiske
problemer (som nærmest ligner en omvendt anoreksi-lignende sygdom),
ikke kan få sex.

jeg er begyndt at tænke på ret meget på sex. Lige fra når jeg står op,
til jeg går i seng. jeg er ved at blive sindsyg af det. hele året
pakker jeg mig godt ind i tøj, da det er det jeg har det bedst med, jo
mere jo bedre.

Jeg er meget frisindet hvad sex angår, og det gør jo blot mit problem
endnu større. jeg føler ikke jeg er i stand til at gå til en luder
eller noget i den retning. Har længe søgt efter en kæreste (og nye
venner), men uden resultater.

Skriv venligst til mig på:

jfgp@mail.dk
eller
ICQ: 27742632

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-02 08:03

"Jimmi F.G. Paulsen" <jfgp@mail.dk> wrote in message
> Jeg er en 36 årig fyr fra Odense som på grund af psysiske og fysiske
> problemer (som nærmest ligner en omvendt anoreksi-lignende sygdom),
> ikke kan få sex.

Spiseforstyrrelserne behandles med lykkepiller, dvs er en afart af
depression. At kaste sig over det spændende liv - fx onani - er en bedre
løsning end piller

> [...]
> til jeg går i seng. jeg er ved at blive sindsyg af det. hele året
> pakker jeg mig godt ind i tøj, da det er det jeg har det bedst med, jo

Vi er allesammen sindsyge - og ingen af os kan få netop de sexpartnere vi
gerne vil have.

> [...]
> endnu større. jeg føler ikke jeg er i stand til at gå til en luder
> eller noget i den retning. Har længe søgt efter en kæreste (og nye

Jeg er også ked af at jeg ikke kan flyve så nemt som jeg kan cykle.

Piger er kræsne, og glædespiger er dyre.
Det er vist ikke politisk korrekt på en sex og samliv ng, at skrive at sex
og samliv er opreklameret, Men at det er vigtigst at kunne holde sig selv
ud, vil jeg føre vidner for: :

"Ensomhed er godt, når man har fred med sig selv og en bestemt opgave at
læse. Goethe

""Egoisme er ikke egenkærlighed, men en umådelig passion for jeg'ert"
Aristoteles

" I ensomhed æder man sig selv op, i samvær ædes man op af andre" Nietzsche

"Når lykken ler, hvad skal man så med venner? -Aristoteles