Audiogalaxy - andre sites
Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-07-02 21:55

Hej alle

For nogen tid siden var der nogen, som omtalte andre sites i stil med
Adiogalaxy, hvilke sites er det?

Claus

Fra : -V-

Dato : 17-07-02 22:07

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej alle
>
> For nogen tid siden var der nogen, som omtalte andre sites i stil med
> Adiogalaxy, hvilke sites er det?

Jeg har nu i et stykke tid brugt KaZaA, som er et ok, men ikke fremragende
program. Ulempen er, at det installerer spyware på din HD, uden dit vidende
og det er **tdlghækjtgvnhwkhnvgkjhr** irriterende.
Her kan du læse hvordan du fjerner det.
http://zdnet.com.com/2100-11-875278.html

En anden mulighed er at bruge i-mesh. Jeg har lige installeret det for et
par dage siden, og ved hvert eneste forsøg på brug er det crashet. Jeg får
+25 fejlmeddelelser, men har dog via venners brug af det hørt, at det skulle
virke upåklageligt.

Udover det findes der Gnutella, Bearshare, Limewire (nogle af dem bruger
vist samme software) - ingen af dem har jeg prøvet.

Audiogalaxy var suverænt, og bliver meget svært at erstatte.

God jagt.

-V-

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-07-02 22:30

Claus Tersgov wrote:
> For nogen tid siden var der nogen, som omtalte andre sites i stil med
> Adiogalaxy, hvilke sites er det?

Der er en ok artikel her:

http://www.pitchforkmedia.com/watw/02-06/audiogalaxy.shtml

/Nikolaj