Oscar lever stadig...
Fra : AEK

Dato : 17-07-02 21:57

I bedste velgående.....*S*
Han nyder livet, som altid.
Han har været med på tur, uden , sele i gårdhaven ( Den er lukket ).Det nød
han meget.

Han er smålun på mig p.t. Når jeg kommer hjem, kommer han styrtende gennem
lejligheden, der kommer et par " forkølede " bjæf og så op i mors arme.
Når jeg er i køkkenet, springer han fluks op på min stol, så han kan gøre
sig lækker, hvis jeg står ved håndvasken.

Vi har talt en del om, kæresten & jeg, om der mon er klister på gulvene her.
Han har ALTID elsket at smide sig på ryggen - men p.t. er han da gået total
i selvsving....*G*
Han smider sig for et godt ord - og I Guder, hvor han fedter og gør sig
lækker....*LOL*
Samt han " snakker " som aldrig før, en ren fornøjelse.

Kæresten har sat hønsetråd op for et vindue - Oscar er da næsten fast
inventar siden da. Han kan lige følge med i et lyskryds og politibilerne,
når de rykker ud fra den anden side af vejen .....Jow jow, Oscar er kommet
til midtbyen.

Jeg har et sødt billede af ham her, hvis I vil nyde " drengerøven " :
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=hex
en&picnumber=189

Pigerne stortrives også. Tilde er som altid en bette hyggefræser. Hun skal
neutraliseres og øremærkes i næste måned.
Hun har taget flytningen i stiv arm. Oscar & hende er glade for at sidde i
det " åbne " vindue sammen.

Tøsepigen er som altid lækker. Hun er min trofaste sovekammerat, når manden
kommer senere i seng - så putter hende og jeg.
Lige nu sover fruen sin skønhedssøvn - venter sikkert på, at jeg kommer
daffende ind til hende.

Det var nyt her fra.

/ Anya & manden ( som nyder, at jeg er kommet til byen......).

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : AEK

Dato : 17-07-02 22:05

Forkert link.....
Denne er bedre....*S*
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=41

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-07-02 07:01

Ja jeg holder med Oscar han er MEGET sød

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-07-02 15:55

Hey Anya

Er det ikke skønt med sådn en klisterkat? *G*
Hm minder mig om Neo - da vi havde været væk et par dage til jul sidste år

Det var lige ved at være for meget *G*

Giv lige den lækre Oscar en nusser herfra ikk
Nøz fra Dixie og potedask fra Neo
Og ja giv lige alle rotterne en nussetur fra mig nu du er igang

Hilsen
Joan, Neo & Dixie (som bor i flytterod)
www.haarbolden.dk

Fra : AEK

Dato : 18-07-02 22:14

Hey Joan !

Rotterne er blevet æltet godt og grundigt fra dig.
Oscar har altid klistret, en rigtig hængetræ og mors dreng....*G

Men p.t. er han i helt forrygende humør - kæresten og jeg får nogle fede
grin....
I aften legede kæresten med dem på kradsetræ. Pigerne springer fint rundt på
den . Oscar derimod.....hmmmm, han skal lige have den tunge ende med....*G*

Marianne . Oscar er udmærket klar over, at han er MEGET sød - og benytter
sig kraftigt af det.....

/ Anya.