grøn koncert
Fra : Martin Munkesø

Dato : 17-07-02 21:26

Hej

Jeg er blevet tilbudt nogle vip-billetter til grøn koncert. Jeg vil bare
høre hvad der er specielt ved dem. Man kan jo nok komme "om bag ved",
men hvad er der deromme?
Jeg så sidste år at der var rigtig mange, der havde et klistermærke på,
hvorpå der stod VIP.

Martin

Fra : B. Dam

Dato : 17-07-02 22:05

> Jeg er blevet tilbudt nogle vip-billetter til grøn koncert. Jeg vil bare
> høre hvad der er specielt ved dem. Man kan jo nok komme "om bag ved",

Evt. kan du sælge dem til mig hvis du ikke selv kan komme?

Fra : John K

Dato : 17-07-02 22:48

> Jeg er blevet tilbudt nogle vip-billetter til grøn koncert. Jeg vil bare
> høre hvad der er specielt ved dem. Man kan jo nok komme "om bag ved",
> men hvad er der deromme?

Nogle bænke samt bedre mulighed for at komme på lokum.

Ellers koster tingene det samme backstage som "ude på pladsen"

Mvh

John K

Fra : Sunz

Dato : 17-07-02 22:56

Man har også mulighed for at blive fotograferet sammen med de optrædende
ganske gratis!! Og man får billedet med hjem, som minde om dagen bag scenen
Og billederne vil blive lagt ud på Tuborgs VIP-side.

-Sunz

Fra : John K

Dato : 17-07-02 23:12

> [...]
scenen
> Og billederne vil blive lagt ud på Tuborgs VIP-side.

Juubiiieeee - sammen med Jacob Haugaard...

Havde det været sammen med Engelina, havde det været noget andet

Mvh

John K

Fra : Sunz

Dato : 17-07-02 23:17

John K skrev:
> Juubiiieeee - sammen med Jacob Haugaard...
>
> Havde det været sammen med Engelina, havde det været noget andet

Jeg skrev: BLIVE FOTOGRAFERET MED DE OPTRÆDENDE!! Dermed er der også
mulighed for at få en snapshot sammen med den storbarmede og talentløse
Inkelina!!!

-Sunz

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-07-02 23:30

Sunz wrote:
> Dermed er der også
> mulighed for at få en snapshot sammen med den storbarmede og
> talentløse Inkelina!!!

Bittert at hedde Indeklima.

/Nikolaj

Fra : Kasper Aae

Dato : 18-07-02 17:57

On Thu, 18 Jul 2002 00:16:32 +0200, "Sunz" <sune23@worldonline.dk>
wrote:

>Jeg skrev: BLIVE FOTOGRAFERET MED DE OPTRÆDENDE!! Dermed er der også
>mulighed for at få en snapshot sammen med den storbarmede og talentløse
>Inkelina!!!

Hmmm, talentløs vil jeg nu ikke sige hun er. De var på besøg i
Albert's Jul på P3 i December, hvor de spillede White Christmas live,
og der sang hun faktisk glimrende..

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-02 23:48

Kasper Aae wrote:

> Hmmm, talentløs vil jeg nu ikke sige hun er. De var på besøg i
> Albert's Jul på P3 i December, hvor de spillede White Christmas live,
> og der sang hun faktisk glimrende..

Ja, det hørte jeg også. Og jeg har ligeledes en grim anelse om at frk.
Indeklima i virkeligheden godt kan synge. Så selvom man synger henover
noget skod-ejay-musik kan man åbenbart godt have talent. Der er nu ikke
noget som at få sine fordomme defenestreret.

- Karsten

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-07-02 08:52

Kasper Aae wrote:
> Hmmm, talentløs vil jeg nu ikke sige hun er. De var på besøg i
> Albert's Jul på P3 i December, hvor de spillede White Christmas live,
> og der sang hun faktisk glimrende..

Kan det passe, at det var en af de gange, hvor DJ Anker spillede
live-guitar? Jeg mindes at have set dem et par gange, og hver gang har det
været hans begrænsede ekvilibrisme på en guitar, jeg har bemærket, og ikke
hendes begrænsede sangtalent. På den anden side er det da rart at se, at man
trods alt kan komme langt i verden ved at kunne høvle tre akkorder

/Nikolaj

Fra : Kasper Aae

Dato : 19-07-02 11:20

On Fri, 19 Jul 2002 09:51:59 +0200, "Nikolaj Borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>Kan det passe, at det var en af de gange, hvor DJ Anker spillede
>live-guitar?

Næ, jeg mener den kære Anker spillede på klaver ved den lejlighed.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : B. Dam

Dato : 19-07-02 19:01

Lidt off-topic, men hvad koster øllet til Grøn Koncert? Det må være lidt
billigere end til festivaler generelt.

Fra : John K

Dato : 19-07-02 20:19

> Lidt off-topic, men hvad koster øllet til Grøn Koncert? Det må være lidt
> billigere end til festivaler generelt.

25 kroner for små fadøl (30 cl.)

35 kroner for store fadøl (50 cl.)

Mvh

John K

Fra : Martin Munkesø

Dato : 19-07-02 20:59

Det er absolut ikke billigere end på festival. Jeg mener at det kostede
30 kr for 30-40 cl sidste år.
På roskilde-festival kostede det kun 18 kr. Lidt mærkeligt at der skal
være så stor forskel på to arrangementer som tuborg er hovedsponsor for.

Fra : Chris

Dato : 19-07-02 22:47

Æh, hvad har det med musik at gøre?

Fra : AJC

Dato : 19-07-02 23:35

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Æh, hvad har det med musik at gøre?

Intet, men det har festivalen jo egentlig heller ikke ikke!

Mvh
AJC.

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 20-07-02 11:55

Ang. dyrt øl....

Har været til Tuborg Open Air i kolding hvor de et år ville have 35 kr for
en Tuborg i "plok-flaske" - så er det først rigtig dyrt....

/Peter

Fra : Martin Munkesø

Dato : 21-07-02 21:27

Ja, så har jeg været til grøn koncert i valby. Jeg havde vip-billetter,
men fandt ud af at man skulle helt op til scenen for at bruge dem, så
jeg fik faktisk overhovedet ikke brugt dem. Jeg ved at det er lidt
dårligt, men sådan kan det gå, når man ikke er vant til at have "fine"
billetter...