MS Windows
briani 27239
Win2000 optimering
Fra : Jens-Otto Nielsen

Dato : 17-07-02 21:00

Er der en ekspert der kan hjælpe mig med litteratur som kan give mig en hånd
med at optimere Win2000?
Det gælder bla. optimal konfiguration af Win2000
tjenester/komponenttjenester, prioritering af tjenester o.l.
Hilsner
Jens-Otto Nielsen

Fra : Peter Dahl

Dato : 17-07-02 22:01

"Jens-Otto Nielsen" <prosume@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at optimere Win2000?
> Det gælder bla. optimal konfiguration af Win2000
> tjenester/komponenttjenester, prioritering af tjenester o.l.

PC World havde for ca. et år siden en kanonartikel - prøv at søge der - hvis
du når det inden Madsen (tror jeg det er) sender linket....

Peter

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 18-07-02 09:59

her er linket:
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=2034&SegmentID=5793
Jeg har brugt det - det ser ud til at virke fint. Dog gav 3dmark2001SE kun
en forøgelse på 5 men det kan skylles at jeg havde forsøgt at at optimere i
den retning.
mvh.
Michael