minus mis
Fra : Pia J

Dato : 17-07-02 19:57

Øv. Allerede inden vi har fået dem, er der en kat mindre. Jeg spurgte i dag
hvorfor jeg altid kun så Suleima, svaret var, at den anden hunkat stadig var
der, men hankatten var ikke set i mindst 3 uger. Til gengæld så de tit
naboens hankat. Der blev også nævnt noget med "en masse hår" i stalden. Så
den møgmis har nok jaget Oscar væk. Da de havde hund holdt den fremmede
katte væk, men den døde for 2 måneder siden.

Så nu håber jeg Max kan lære hvilke der er "hans" misser og hvilke han gerne
må jage væk. Og så håber jeg neutralisering af de 2 piger hjælper
yderligere.

:Pia - Nej tak til machokatte!