MS Windows
briani 27239
Muligvis forkert gruppe :o/
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-07-02 19:35

Hej,

Dumme /me har engang for ca. 1 år siden taget backup af alle mine mails,
deriblandt koden til min puttitat.dk FTP. Så langt, var det jo smart nok.
Hvad der så ikke er så smart, er at det er pakket i en RAR fil med password
på. Og tror I jeg kan huske passwordet?

Findes der programmer der kan knække en kode, og hvor lang tid vil det ca.
tage for 8 bogstaver (mener jeg at huske det var), på en XP1800 @ XP2000 med
256 mb SD-133 ram (både store og små bogst., og tal)?

//Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 19:47

In news:dk.edb.system.ms-windows Troels Plougmann Olsen wrote:

> [...]
>tage for 8 bogstaver (mener jeg at huske det var), på en XP1800 @ XP2000 med
>256 mb SD-133 ram (både store og små bogst., og tal)?

Jeg har hørt om et program ved navn Advanced Archive Password Recovery
tror jeg at det var. Hvis du fortæller det at det skal prøve med 8
tegn med store og små bogstaver og tal, så vil det nok tage laaang
tid, men jeg tror at det er en overkommelig opgave trods alt.
Programmet er vist shareware.

--
Lars Stokholm

Fra : Claus Henriksen