Blå lys i N6210
Fra : Simon

Dato : 14-02-01 17:33

Kan det lade sig gøre, og hvem laver det??

Mvh
Simon

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 14-02-01 18:25

www.tronik.dk

--
Best Regards

Michael Holst Jensen
President & Authorized Agent
EUROPEAN DISTANT SUNS
http://www.distantsuns.dk

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : Lasse J

Dato : 14-02-01 22:01

Jeg har fået lavet det ved www.tronik.dk og det er alletiders. Jeg kan kun
anbefale tronik.

Lasse

Fra : Morten Holm

Dato : 16-02-01 14:22

Simon wrote:

> Kan det lade sig gøre, og hvem laver det??

Og hvad med hvidt lys?

Morten

Fra : John Frandsen

Dato : 16-02-01 15:02

"Morten Holm" <mho@realtime.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad med hvidt lys?
Og hvad med roterblink og plysindtræk

Kan nogen forklare mig hvorfor man overhovedet gider at skulle skille en
mobil ad for at skifte farve på lyset ?

Jeg er *ikke* sarkastisk, men fatter bare ikke at man gider at have
ulejligheden og udgifterne ved noget så ligegyldigt. Havde det været et
spørgsmål om at kunne ringe til halv pris, sende gratis sms'er eller
forbedre lyden kunne jeg forstå det, men.......

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Roman

Dato : 16-02-01 15:31

Kunne du forestille dig at der er nogle af os der gerne vil skille os ud fra
den kedelige grå (og grønne) masse af mobiltelefonbrugere?

Fra : John Frandsen

Dato : 16-02-01 16:09

"Roman" <Roman_dk1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kunne du forestille dig at der er nogle af os der gerne vil skille os
ud fra
> den kedelige grå (og grønne) masse af mobiltelefonbrugere?

Det kunne jeg såmænd sagtens - men helt ærligt... Lægger du nogensinde
mærke til hvilken farve display og knapper har på den 'kedelige grå
masse' når de står og snakker i mobil ?

Det er da muligt at det bare er mig der er blind når det gælder dette,
men jeg må indrømme at jeg aldrig lægger mærke til det

Når jeg tænker over det, så aner jeg faktisk ikke hvilken farve der er i
min kones mobil (c25) på trods af at det er en hun har 'arvet' af mig da
jeg fik ny tlf.

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 16-02-01 16:17

"John Frandsen" <john@talent.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad med roterblink og plysindtræk
>
> Kan nogen forklare mig hvorfor man overhovedet gider at skulle skille en
> mobil ad for at skifte farve på lyset ?
Jeg tror der er noget du ikke har fået fat i. Hele pointen med mobil
telefoner er at man skal være så popsmart som muligt. Og det bliver man jo
bedst med smarte farver og så videre...

;)

Mvh. Jonas

Fra : John Frandsen

Dato : 16-02-01 17:34

"Jonas Due Vesterheden" <totalnirvana@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror der er noget du ikke har fået fat i. Hele pointen med mobil
> telefoner er at man skal være så popsmart som muligt. Og det bliver
man jo
> bedst med smarte farver og så videre...

Silly ol' me.....

Havde jeg da bare vidst det inden jeg købte min mobil... Den er nemlig
både halvstor og klodset, og har almindeligt grønt lys i display.
Mit eneste kriterie var at den skulle fungere, så jeg købte en brugt
Alcatel One Touch View for den rørende sum af 100,- af en venlig mand
fra NG'en.

Fra : Jakob V

Dato : 16-02-01 21:44

> [...]
> Mit eneste kriterie var at den skulle fungere, så jeg købte en brugt
> Alcatel One Touch View for den rørende sum af 100,- af en venlig mand

Ja, du er jo helt tydeligt ude af trit med virkeligheden...

Troede du også jeg havde min N6210 fordi den har infarød...Kun for
blæreeffekt -- har intet og bruge funktionerne til overhovdet. Men den er
dyere end f.eks. N3310.

Derfor!

Mvh. Jakob V
--
17år og 1.g

Fra : Jensn

Dato : 19-02-01 06:26

Det er vel af præcis samme grund som nogle monterer skørter og spoiler
på deres bil - et ønske om at få deres "produkt" til at tage sig bedre ud.

Nogle får farvet deres hår - hvorfor det ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : John Frandsen

Dato : 19-02-01 13:02

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ud.

> Nogle får farvet deres hår - hvorfor det ?
Jamen, det er netop det jeg mener...

Hvis du monterer fuldt Brian-udstyr på bilen, så er det synligt for alle
der ser dig køre forbi.
Hvis du får farvet hår, lavet mohawk eller bliver klippet skaldet er det
også synligt for enhver.

Men hvis du skifter et par dioder i din mobil så er der ikke et øje der
kan se det - og telefonen er ikke blevet et hak bedre, måske tvært imod
(Hvis man har fumlet lidt med reparationen)

Selv hvis du går på gaden og taler er der ingen der ser forskellen, idet
du jo så presser telefonen ind mod ansigtet.
Det var såmænd bare derfor jeg lige serverede en strøtanke her i gruppen

Fra : Jakob V

Dato : 20-02-01 01:04

> [...]
> du jo så presser telefonen ind mod ansigtet.
> Det var såmænd bare derfor jeg lige serverede en strøtanke her i gruppen

Jeg forstår godt hvor du vil hen og synes diskussion her er kørt til ende,
men vil tilføje at mange unge netop IKKE bruger deres tlf. til at snakke i.
Det har de slet ikke råd til. Men hvis man skriver SMS...kan folk sagtens se
det. Eller spiller Snake...

Nå, men jeg tror jeg vil få udskiftet mine...bare SÅÅÅ bange for at den
bliver smadret af det..

Mvh. Jakob V