Hurra Hurra
Fra : Eva

Dato : 17-07-02 18:41

Hej alle i ng
Er så glad, at jeg lige vil dele det med jer.
Min lille kat (Sacha, der ikke er så lille mere, men alligevel) er kommet
hjem igen.
Ham og Tjalfe var, som de plejer i haven det meste af dagen igår, men da jeg
så ville kalde dem ind i går aftes var det kun Tjalfe der kom hjem.
Jeg var så ude at kalde/lede i området både i nat og her til formiddag
(Sikkert tosset, men jeg kunne ikke bare sidde og vente. De plejer ikke og
har aldrig været ude om natten)
Ingen resultat.
Lå så og småblundede en time her til eftermiddag med døren åben, så han
kunne komme ind hvis det nu var.
Og da jeg så vågner, hvem sidder så og kigger på mig? Sacha.
Uha, jeg er bare så glad.
Han er godt nok ikke helt sig selv endnu, men mon ikke det kommer.
Måske er han blevet skræmt af noget/nogen, eller har bare ikke lige kunne
finde hjem det ved jeg ikke, men hjemme er han da heldigvis igen og lige nu
holder han sig også langt fra døren ud til. Hurra hurra.

Hilsen en meget glad Eva, en lidt betuttet Sacha og Tjalfe der sikkert også
er glad for at få sin lillebror hjem igen.

Fra : AEK

Dato : 17-07-02 19:43

Hej Eva !

Dejligt at Sacha besluttede at vende næsen hjem igen........

Vi er netop flyttet - vores udlejer har spurgt ad, om vi ikke vil have vores
katte til at løbe frit ude - NEJ TAK !!!!!!
Det har jeg ikke nerver til.
Hvis en ikke kom hjem " til tiden " ville jeg gå total i sort...*G*

Godt at Tjalfe har fået brormand hjem .....*S*

/ Anya.

Fra : Eva

Dato : 18-07-02 18:37

Hej Anya
Ja Tjalfe og jeg er også glade for at han er vendt hjem igen og han selv
ligeså.
Jeg tror heller ikke jeg har nerver til sådan en tur igen, så det kan godt
være jeg foretrækker at gå med dem ud for fremtiden.
Det giver i hvert fald en bedre nattesøvn.
Hilsen Eva
AEK <5678@jubiipost.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah4ds5$qcuce$1@ID-119019.news.dfncis.de...