mame emulator til windows
Fra : danni plougmann

Dato : 17-07-02 17:45

jeg har prøvet utallige gange at finde en windows version af mame emulatoren
hver gang jeg downloader mame hvor der står den er til windows
så er det alligevel kun til dos

jeg er træt af at skulle først åbne windows commander også dos sesseion
og derefter dir, cd, mame spilnavn ovs..
den må da findes i ren windows version

/danni plougmann

Fra : asm

Dato : 17-07-02 18:31

> [...]
>
> jeg er træt af at skulle først åbne windows commander også dos sesseion
> og derefter dir, cd, mame spilnavn ovs..

det du skal bruge er en "mame frontend" som er en grafisk brugerflade til
mame

feks
http://www.arcadeathome.com/aah.phtml ,men du kan finde mange ved at søge
på google

Fra : Jakob Mølholm

Dato : 17-07-02 22:39

> jeg er træt af at skulle først åbne windows commander også dos sesseion
> og derefter dir, cd, mame spilnavn ovs..
> den må da findes i ren windows version

Har du prøvet den fra www.mame.dk ?.

mvh
Jakob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-07-02 20:12

danni plougmann wrote:
> [...]
>
> jeg er træt af at skulle først åbne windows commander også dos
> sesseion og derefter dir, cd, mame spilnavn ovs..

jamen det gør den da også. http://www.classicgaming.com/mame32qa

-Sune