kan man se om der er snydt i NWN ?
Fra : FeZ

Dato : 17-07-02 16:52

Hej ng.

Skal til at spille multiplayer med en flok som jeg
gerne vil sikre mig ikke har snydt med deres characters.

Er det muligt at checke om der er snyd med i spillet ?

har set at der findes cheats til at tildele ens character
flere skill-points - men er der også level-cheats i omløb?

--
FeZ

Fra : cb

Dato : 17-07-02 17:33

"FeZ" <fez@lovely.spam.stofanet,dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har set at der findes cheats til at tildele ens character
> flere skill-points - men er der også level-cheats i omløb?

Øhm...skal lige høre først hvordan du har tænkt dig at hoste spillet. Det er
sådan at du kan lave en server der accepterer local vault characters eller
server vault. Hvis det er server vault blir characterne gemt på din cpu og
her skulle der, logisk nok, være minimal snyd (du kan jo kontrollere dem når
du har dem på din pc) endvidere kan du sætte kryds i force legal characters
og force item level restrictions.
Accepterer du local vault siger du ok til folks egne characters fra deres
egne pc´ere og dermed også modificerede characters.
Sammenlign det med Diablos open characters (local vault) og closed charcters
(server vault) hvor du altså agerer "Battlenet".

håber det ku hjælpe lidt.

cb

Fra : arc@na

Dato : 18-07-02 15:18

"cb" <clausb@adslhome.dk> wrote in news:3d359c30$0$80824
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hvis det er server vault blir characterne gemt på din cpu

Hvordan bærer man sig ad med at gemme noget på CPU'en? ))

arc@na

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-07-02 16:39

> Hvordan bærer man sig ad med at gemme noget på CPU'en? ))

Læg harddisken oven på cpu'en...

Fra : Simon Kamber

Dato : 17-07-02 19:06

On Wed, 17 Jul 2002 17:51:55 +0200, "FeZ"
<fez@lovely.spam.stofanet,dk> wrote:

>Skal til at spille multiplayer med en flok som jeg
>gerne vil sikre mig ikke har snydt med deres characters.
Det kan du nok ikke gøre hvis du tillader folk at tage deres egne
karakterer med ind i dit spil

>Er det muligt at checke om der er snyd med i spillet ?
Det ved jeg ikke, men der er nok endnu ikke så mange vheats der
fungere mens man spiller

--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen