MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan tiden sættes i stå på WinXP ?
Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 16:53

Hey

Se venligst subj. Hvis man kan høre jeg gerne om hvordan.....

På forhånd tak

Erik
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 17:42

> Se venligst subj. Hvis man kan høre jeg gerne om hvordan.....

For ikke,at blive misforstået. Så drejer det sig ikke om,at snyd MS eller
noget andet software. Jeg har bare været så letsindig og væde om, at det kan
lade sig gøre.... Og jeg taber sq. Hvis jeg ikke kan finde ud af det og jeg
hader og tabe...

/Erik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 17:49

In news:dk.edb.system.ms-windows Herbert wrote:

> [...]

Jeg tror ikke at man kan... Næ, vent...

> [...]
>lade sig gøre.... Og jeg taber sq. Hvis jeg ikke kan finde ud af det og jeg

....sluk computeren og pil batteriet af motherboardet. Det burde kunne
gøre det :) Hvad vædede I om?

Du kunne jo også bare lade tiden gå og så sætte uret tilbage bagefter.

--
Lars Stokholm

Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 17:54

> ...sluk computeren og pil batteriet af motherboardet. Det burde kunne
> gøre det :) Hvad vædede I om?
Den går ikke mht. batt. Skal kunne gøres i windows. Det skulle jeg jo nok
have startet med,at gøre..... Det gælder en middag med det hele....

> Du kunne jo også bare lade tiden gå og så sætte uret tilbage bagefter.
Dur ikke, for så er tiden jo ikke sat i stå...... Jeg skal også kunne vise
hvordan.

Erik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 17:57

>Dur ikke, for så er tiden jo ikke sat i stå...... Jeg skal også kunne vise
>hvordan.

Jeg tænkte nu ikke så meget på vædemålet, men mere på formålet.

--
Lars Stokholm

Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 17:58

> Jeg tænkte nu ikke så meget på vædemålet, men mere på formålet.

Der er nu ikke noget formål.... bare et efterhånden dumt vædemål.....

/Erik

Fra : Kent Friis

Dato : 17-07-02 19:43

Den Wed, 17 Jul 2002 18:42:24 +0200 skrev Herbert:

> [...]
>lade sig gøre.... Og jeg taber sq. Hvis jeg ikke kan finde ud af det og jeg

Du kunne lave et lille program som hele tiden sætter uret til det samme
klokkeslet (bare en anelse hurtigere end en gang i sekundet).

Mvh
Kent
--
Which one is faster - Lotus Notes or Lotus Esprit?

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-07-02 18:24

> Se venligst subj. Hvis man kan høre jeg gerne om hvordan.....

Hvad med at _købe_ en Windows XP final istedet. Så har din samvittighed det
også MEGET bedre...

//Troels

Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 18:31

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> Hvad med at _købe_ en Windows XP final istedet. Så har din samvittighed
det
> også MEGET bedre...
>
> //Troels

Troels, det har jeg allerede. Så hvis du læste hele tråden. Ville du også
vide,at det ikke drejer ikke om,at snyder nogle, men et dumt vædemål.

/Erik

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-07-02 18:40

> Troels, det har jeg allerede. Så hvis du læste hele tråden. Ville du også
> vide,at det ikke drejer ikke om,at snyder nogle, men et dumt vædemål.

Læste det hele, tak. Og det lugter langt væk af en pirat der har lidt
problemer, enten med 180-dages-begrænsningen eller aktiveringsperioden der
var i Micro$oft Windows Whistler/XP beta'erne.

//Troels

Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 18:56

> [...]
> problemer, enten med 180-dages-begrænsningen eller aktiveringsperioden der
> var i Micro$oft Windows Whistler/XP beta'erne.

Troels, det må stå for din egen regning! Nu er det jo ikke alle der
stjæler..... men mange tak for din tillid. Det er virkerligt pænt af dig,at
hænge mig ud som pirat. Mange tak, for det!

/Erik

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 18-07-02 15:38

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Læste det hele, tak. Og det lugter langt væk af en pirat der har lidt
> problemer, enten med 180-dages-begrænsningen eller aktiveringsperioden der
> var i Micro$oft Windows Whistler/XP beta'erne.

Hvis man har den slags programmer ved man også hvordan man kommer over
aktiveringsperioden. Stop dog med at have så ondt i røven du er garanteret
den største pirat af alle

Mvh
Henrik

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 17-07-02 19:11

Herbert wrote:
> men et dumt vædemål.

Er det fordi du er i gang med at tabe?

mvh
Henning

Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 19:36

> Er det fordi du er i gang med at tabe?
>
> mvh
> Henning

ja, jeg har vist så godt som tabt

/Erik

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-07-02 19:59

> ja, jeg har vist så godt som tabt

Ja, for du kan ikke standse tiden.

//Troels

(P.s: Få Windows XP til at hænge sig, det er vel en mulighed)

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 17-07-02 19:19

Herbert wrote:
> Hey
>
> Se venligst subj. Hvis man kan høre jeg gerne om hvordan.....
>
> På forhånd tak

Lav et batch-program der skriver "time 12:00:00" hele tiden
det må vist være det tætteste man kommer på subj.

--
Kasper Guldmann
ZZXZZXZZXZZXZZXZZXZZXZZXZZX
Just when you think you have all the answers,
I change the question

Fra : ma@ma

Dato : 17-07-02 22:25

>Lav et batch-program der skriver "time 12:00:00" hele tiden
>det må vist være det tætteste man kommer på subj.
Eller et C++ der laver en hook og rerouter add. til timer eller lignende,
det må kunne gøres.

Fra : Herbert

Dato : 17-07-02 22:54

> Eller et C++ der laver en hook og rerouter add. til timer eller lignende,
> det må kunne gøres.

Puha, det har jeg ikke noget forstand på. Så jeg må vist give fortabt...

Mange tak for hjælpen til jer alle.

Erik

Fra : Peter

Dato : 18-07-02 07:26

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com_Remove> wrote in message

> Puha, det har jeg ikke noget forstand på. Så jeg må vist give fortabt...

Hvorfor det?
Du har jo fået løsningen og du er kommet spå langt som at spørge på news.
Nu skal du jo bare cut'n'paste programmeringsdelen af svarene og spørge i en
programmeringsgruppe

Hilsen Peter

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 18-07-02 14:53

Herbert wrote:

> Puha, det har jeg ikke noget forstand på. Så jeg må vist give
> fortabt...

Nej, du er så tæt på! =)

bare klip det her ud og sæt det ind i en tekst-fil, som du gemmer som
stop-tid.bat

------------Start klip-------------
:start
time 12:00:00
goto start
------------Stop klip-------------

--

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 18-07-02 11:02

"Kasper Guldmann (remove "2" in e-mail)" <kasper@jelling2net.dk> skrev i en
meddelelse news:ah6h7v$kia$1@news.net.uni-c.dk...
> bare klip det her ud og sæt det ind i en tekst-fil, som du gemmer som
> stop-tid.bat
>
> ------------Start klip-------------
> :start
> time 12:00:00
> goto start
> ------------Stop klip-------------

Og så i start mappen med bat filen og uret er stoppet klokken 12:00 hver
gang man starter Pc`en

Mvh
Henrik

Fra : Herbert

Dato : 18-07-02 16:32

> Nej, du er så tæt på! =)
>
> bare klip det her ud og sæt det ind i en tekst-fil, som du gemmer som
> stop-tid.bat

> :start
> time 12:00:00
> goto start