Primdahl
Fra : Jørgen Primdahl

Dato : 17-07-02 15:54

hej jeg er ny og ved ikke hvordan det her virker, men er der nogen der
kender navnet Primdahl eller gården af samme navn i Rønbjerg i Salling.

Jørgen Primdahl
Hovedgaden 12 D 1 Sal
8641 Sorring
tlf. 87571150
bil. 28950210
e-mail primdahl@post.tdcadsl.dk

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 17-07-02 16:24

Jørgen Primdahl skrev i meddelelsen ...
>er der nogen der kender navnet Primdahl eller gården af samme navn i
Rønbjerg i Salling.
>Med venlig hilsen
>Jørgen Primdahl
----------
En søgning i Danmarks Nationale Database http://www.danpa.dda.dk/index.asp
gav 5 forskellige poster.
Kig selv. Skriv søgeordet: primdahl.
Hilsen Flemming Svendsen, Korsør.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-07-02 17:01

"Jørgen Primdahl" <primdahl@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> hej jeg er ny og ved ikke hvordan det her virker, men er der nogen der
> kender navnet Primdahl eller gården af samme navn i Rønbjerg i Salling.

Ork ja, du er åbenbart medlem af den mest udbredte familie i hele Salling,
velkommen i klubben.
På Skive Bibliotek har de oven i købet i bog, som er skrevet af en af
slægten,
så der kan du også henvende dig og blive meget klogere.

Hvis du er interesseret, så mener jeg også, at jeg har en GEDCOM-fil med
temmelig mange af familiens medlemmer.

Med venlig hilsen
Bodil.