MS Windows
briani 27239
Problemer med at rename/slette/flytte .avi~
Fra : Søren Larsen

Dato : 17-07-02 14:54

Hej, jeg håber det er den rigtigte gruppe jeg har postet det her i :)

Jeg er ved at blive vanvittig. Jeg har rodet lidt med at rippe nogle af mine
dvd'er for at smide dem ned på harddisken, og har derfor installeret et hav
af programmer og codecs og hvad ved jeg.... Nu kan jeg pludselig ikke
rename/slette eller flytte .avi-filer mere. Jeg får beskeden at filen bruges
at et andet program, og det er på trods af at det er den første handling jeg
gør efter opstart. Jeg har også prøvet i fejlsikret tilstand, men der er det
stadigvæk ikke muligt. Trykker jeg Ctrl-alt-del for at se om der nogle
programmer åbne, konstaterer jeg bare at det er der ikke....

Nogle herinde som har haft lignende problem eller har et forslag til hvad
jeg kan gøre, eller evt et forslag til hvordan jeg finder ud af hvad det er
der pludselig "styrer" min .avi-filer ???

Jeg bruger windows xp pro !

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 15:04

In news:dk.edb.system.ms-windows Søren Larsen wrote:

[snip]
>Nogle herinde som har haft lignende problem eller har et forslag til hvad
>jeg kan gøre, eller evt et forslag til hvordan jeg finder ud af hvad det er
>der pludselig "styrer" min .avi-filer ???

Mon ikke dette kunne tænkes at hjælpe:
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841

--
Lars Stokholm

Fra : Søren Larsen

Dato : 17-07-02 15:58

I love you !!!

Tak for hjælpen....

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 16:37

In news:dk.edb.system.ms-windows Søren Larsen wrote:

>I love you !!!

My God!

>Tak for hjælpen....

Det var så lidt.